Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

M_D_H schreef:ik vraag me af waarom je die vraag stelt als je met paarden werkt?
want dan zou je het onderscheid dus moeten kunnen maken
maar goed ik ben het met nine1987 eens
ik vind dat er te snel en te vaak wordt geslagen en ik los het dan ook vaker op mt de stem dan met de hand...
maar soms kun je niet anders
Gelukkig
Wafel schreef:M_D_H schreef:ik vraag me af waarom je die vraag stelt als je met paarden werkt?
ik vind dat er te snel en te vaak wordt geslagen en ik los het dan ook vaker op mt de stem dan met de hand...
Als je een paard te snel staat. Raak je vertrouwen kwijt.. dus is in je nadeelGelukkig
Wafel schreef:M_D_H schreef:ik vraag me af waarom je die vraag stelt als je met paarden werkt?
Als je een paard te snel staat. Raak je vertrouwen kwijt.. dus is in je nadeelGelukkig

Asyaa schreef:Als je een paard te snel staat. Raak je vertrouwen kwijt.. dus is in je nadeelGelukkig

sandra1986 schreef:je paard slaan vanwege angst....

en hoe dat antwoord zal luiden hangt af van wat hij gedaan heeft 

AnikaOlly schreef:Ja, oke. ik heb van de week een paardje een tikje gegeven bij zijn neus zachtjes omdat hij niet luisterede en hij was erg vervelend!
Groeten!
A

AnikaOlly schreef:Oke! maar ze ging met dr hoofd elke keer omhoog! op een gegeven moment raakt mij geduld op!