Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Bonnies schreef:En wat is normaal gedrag en wat is gedrag waarbij ik toch moet opletten ?
Nu staan ze zo'n 20 meter uit elkaar, ze kunnen elkaar wel zien en ze weten ook van elkaar echt wel dat ze er zijn want ze staan vaak naar elkaar te kijken en grinniken
Nienkie schreef:Zoals ik eerder al zei; gooi ze bij elkaar in en bemoei je er verder niet mee. Je moet niet te bang zijn, het kan er even heftig uitzien en misschien racen ze zelfs wel drie uur achter elkaar aan..... Het maakt niet uit, niet mee bemoeien, niet in het weiland gaan staan, maar laat ze het dan lekker uitzoeken. Ze maken zelf een rangorde uit en dat kost even tijd en dat zien er soms heftig uit. Waar ben je bang voor?
. Danku Nienke

Marigold schreef:oja vergeten te zeggen, het komt haast nooit voor dat pony's elkaar echt haten of echt veel pijn willen doen, of ze moeten allebei perse de hoogste rang willen hebben twee hengsten of twee alpha merries bijvoorbeeld.
dan ga ik hem er gewoon bij zwieren 

(nu heb ik het over dominante dieren, zwakke dieren etc. Mijn hengst gooide mijn 5 maanden oude veulen gewoon in de sloot omdat het zwakke kleine dier uit zijn kudde moest)
Bonnies schreef:De hengst is 3 en de merrie is 2

Ik denk dat ik mijn 2 schatten vandaag heel gelukkig gemaakt heb