Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joelleee schreef:en zoals Zilfstar zegt, dat ik er altijd heen moet: bij slecht weer en ziekte, en slechte stemmingen. Vind ik allemaal niet erg om te doen. Ik kan dit wel.

Maar ook een grote verantwoording. Bij ongeveer alles wat ik doe moet ik rekening houden met 'het paard'. Joelleee schreef:Ik droom al jaren van mijn eigen pony. En net die ene pony van de manege waar ik zoveel van hou. Maar ik wil graag weten hoe het écht is om een eigen pony te hebben, en het niet alleen dromen. Zouden jullie mij er iets over kunnen vertellen?
Alvast bedankt:)
x Joëlle
.
.
. Ik denk dan wel eens dat het allemaal zoveel makkelijker zou zijn om Mone weg te doen, maar ik kan haar niet meer missen. Zeker als ik dan op een dag als vandaag weer lekker met haar naar buiten ben geweest, dan kan ik daar gewoon geen afstand van doen.
!
Hij heeft 1 emmer, en die check ik 5 keer per dag en vul bij als het nodig is. Nog nooit leeg aangetroffen.

[***] schreef:Joelleee schreef:en zoals Zilfstar zegt, dat ik er altijd heen moet: bij slecht weer en ziekte, en slechte stemmingen. Vind ik allemaal niet erg om te doen. Ik kan dit wel.
Wacht maar totdat je een keer écht de griep te pakken hebt en je je te ellendig voelt om ook maar je bed uit te komen om een glaasje water te pakken om je paracetamol in te kunnen nemen
Dan wordt het écht moeilijk om het "niet erg" te vinden om naar je paard te gaan...
..En sta je op volpension is dat ook helemaal geen probleem, en er zijn vast wel mensen op stal die je dan willen helpen als jij ziek bent hoor