Een beetje een apart verhaal misschien, maar ik was toch benieuwd of meerdere mensen hier ervaring mee hebben of dat ik gewoon ontzettende stinkvoeten heb

Ik liep vanmiddag op slippers bij de paarden, niet slim weet ik hoef ik geen commentaar op

Ik wou de knotjes nog uit zijn manen halen en dus ging ik bij hem in de box om het halster om te doen, hij snuffelde wat aan mijn been en dat kriebelde dus ik tilde mijn been op. Begint ie ineens keihard te snurken en spastisch te doen terwijl die normaal nergens een kick om geeft, ik wist echt niet wat me overkwam
Vervolgens heeft mijn moeder de knotjes eruit gehaald, hij moest niks meer van me hebben wou zelfs geen snoepje meer

Hij vond mijn slippers dus echt heel eng, of mijn voeten stonken of wat dan ook ik zou het niet weten..
Ik las net een topic over paarden die niet langs kadaverbakken durven omdat die geur heel sterk is, zou dit ook met voeten kunnen?

Groetjes!
whahahaha geen idee, maar het klinkt wel hilarisch.... Geen ervaring mee iig, maar misschien zou de geur het idd kunnen zijn. Bedoel de mijne gaat keihard snorken tegen de hoefsmid op het moment dat die ook daadwerkelijk naar hoefsmid (brand lucht van ijzers enzo) ruikt, anders niet
mijn andere wedstrijdpaard (niet mijn eigen) die zag dat een keer op concours.. Mooi niet dat ie daar langs ging