Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. Of idd pilonnen op de A-C lijn zetten en daaromheen zigzaggen
Heb je weer een beetje afwisseling in het 'saaie' dressuurwerk
heel leuk om te doen, goed op elkaar afstemmen is moeilijker dan het lijkt
justdiesel schreef:Ik ben niet zo zeer op zoek naar spelletjes, maar wel om mijn rijden (en van paard) te verbeteren....
aeolusnr1 schreef:Je zoekt niet naar spelletjes zeg je zelf, want je wilt je rijkunsten verbeteren.
Dit kan enkel door les te nemen, en niet door een paar tips te lezen, echt niet hoor.
En dat dit ook centen kost, tjaaaaa dat hoort ook bij paardrijden en had je eigenlijk dus ook moeten incalculeren in je budget.justdiesel schreef:Ik ben niet zo zeer op zoek naar spelletjes, maar wel om mijn rijden (en van paard) te verbeteren....
aeolusnr1 schreef:Je zoekt niet naar spelletjes zeg je zelf, want je wilt je rijkunsten verbeteren.
Dit kan enkel door les te nemen, en niet door een paar tips te lezen, echt niet hoor.
En dat dit ook centen kost, tjaaaaa dat hoort ook bij paardrijden en had je eigenlijk dus ook moeten incalculeren in je budget.justdiesel schreef:Ik ben niet zo zeer op zoek naar spelletjes, maar wel om mijn rijden (en van paard) te verbeteren....
. Het lijkt gewoon een spelletje maar het valt nog best tegen als je het echt netjes wilt doen. De O is geen probleem, maar een B kun je rijden door rechtdoor, een korte halve volte en dan datzelfde achterwaarts bv. Sommige oefeningen uit de Western trail zou je ook kunnen proberen (misschien is er het een en ander te vinden in het Western gedeelte hier). Alleen al een vierkant gemaakt van balken is genoeg 'speel' plezier met een beetje fantasie. Erin lopen, paardje laten stoppen in het vierkant en dan er weer uit, langs de zijkanten lopen, erin en dan 360 graden draaien als dat lukt, erin draven en paardje proberen bijtijds te stoppen.
)