Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KiWiKo schreef:kan me er wel in vinden...........
(ik ken Gaelle, dus ik snap wel wat ze bedoeld)
vastgelopen als in onzeker, niet meer durven doen, misschien wat staken, bokken..... timide geworden?
Oorlog vind ik te erg om te kunnen vergelijken met een paard met een trauma.LiVetime schreef:Als je het zo opvat dan vind ik de vergelijking met een oorlogskind nog best wel ver gaan hoor. Een timide paard vind ik nog geen 'oorlogskind'.
Wél lopen er heel veel paarden rond met traumatische ervaringen, maar een mens met een depressie of een panische angst die link je ook niet gelijk aan een oorlogskind. Vind ik dan hoorOorlog vind ik te erg om te kunnen vergelijken met een paard met een trauma.
Hoe erg ik het dan ook vind om een paard te zien of met een paard te werken die een traumatische ervaring heeft opgelopen of panisch is voor dingen.
zodiacje schreef:getver Mindfields, wat erg zeg...
sommige mensen..
LiVetime schreef:Als je het zo opvat dan vind ik de vergelijking met een oorlogskind nog best wel ver gaan hoor. Een timide paard vind ik nog geen 'oorlogskind'.
Wél lopen er heel veel paarden rond met traumatische ervaringen, maar een mens met een depressie of een panische angst die link je ook niet gelijk aan een oorlogskind. Vind ik dan hoorOorlog vind ik te erg om te kunnen vergelijken met een paard met een trauma.
Hoe erg ik het dan ook vind om een paard te zien of met een paard te werken die een traumatische ervaring heeft opgelopen of panisch is voor dingen.
Mindfields schreef:zodiacje schreef:getver Mindfields, wat erg zeg...
sommige mensen..
Echt verschrikkelijk was het, en dan leg je het die mensen nog zo duidelijk uit, laat zien dat hij op die en die manier dus WEL weer zin heeft om samen te werken, maar dan nog...het gaat overigens om dit paard:
http://www.noorhorses.com/page/templario
Pracht paard en wéér een Spanjaard...
GEK op aandachte, GEK op werk........ maar leg er druk op, en je bent weer terug bij af