Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Yamcha schreef:Paardje rap op de wei zetten
Luchtzuigen is niet slecht hoor, dus lijkt me ook geen probleem. Wat je iig niet moet doen, is er een luchtzuigband omheen doen, dat is wel heel slecht.
dat doet ie niet voor niks.
tamaramt schreef:pony terugbrengen en geld terug eisen.
luchtzuigen is een ernstig stalgebrek en kan wel degelijk grote gezondheidsproblemen veroorzaken en bovendien is je pony financieel gezien een heel stuk minder waard indien hij een dergelijk stalgebrek heeft.
XMaaiike schreef:Yamcha schreef:Paardje rap op de wei zetten
Luchtzuigen is niet slecht hoor, dus lijkt me ook geen probleem. Wat je iig niet moet doen, is er een luchtzuigband omheen doen, dat is wel heel slecht.
luchtzuigen is zeker wel een groot probleem!dat doet ie niet voor niks.
misschien was het ook niet slim om de pony zo te kopen. wat hebben jullie hier over afgesproken? heb je en contract?
normaal hoort de handelaar de pony gewoon terug te nemen. mits je een verkoopcontract hebt opgesteld. dit hoort gewoon bij de verborgen gebreken!
ik zou het er echt niet zo bij laten zitten. een luchtzuiger is ontzettend vervelend!![]()
mooie smoes dat de handelaar dat niet wist, maar het is een verborgen gebrek dus binnen zoveel dagen. kun je gewoon teruggaan.
handelaar moet niet moeilijk doen! terug gaan en je geld terug eisen!! het is alleen net wat jij hebt afgesproken met de handelaar!