Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij was kreupel en er moest meegewandeld worden. en wie was de pineut? Ikke dus. Onderweg doet hij ook pogingen om in je te happen. Hij is heel speels. In de wei loopt hij ook altijd te spelen met andere ruinen.
gwoonRosaa schreef:nou aangezien hij 20 is ga ik hem zeker niet her-opvoeden omdat vorige eigenaar te belabberd was om dit fatsoenlijk te doen.
aslo schreef:gwoonRosaa schreef:
Tja wat moet ik daar nou van zeggen? Dus als hij bijvoorbeeld naar jou slaat of bijt (wegens gebrek aan opvoeding door wie dan ook) laat je 'm ook maar begaan?

aslo schreef:Typisch het gedrag van (hengsten)ruinen die dus niet correct opgevoed zijn. Schone taak voor jullie om dat dus alsnog te doen

gwoonRosaa schreef:Kirr__ schreef:Hem een serieuze klets verkopen?
is inderdaad iets wat jonge paarden doen, ze blijven het doen als niemand hen hier voor straft. Waarom heb je dit niet van de eerste keer afgeleerd?
omdat ik hem pas 3 jaar heb en hij toen al 17 was dus
kehdra schreef:kehdra schreef:is het een idee om er anti bijt op te smeren? 1 keer happen in dat vieze spul dan zijn ze het wel afgeleerd..
ik quote mezelf even; heb je dit inmiddels al geprobeerd?
) en dat heb ik vroeger op mijn nagels gehad toen ik nagels beet en weet nog dat het dan oooveral zat wat ik aanraakte haha dus zou beetje sneu zijn als het op zn bit terrecht komt en hij daar n uur mee moet lopen..
[/quote]
[/quote]