Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Succes ermee.
misschien kun je ook een zadelmaker het zadel laten controleren of het goed past? want dit kan rugklachten veroorzaken maar problemen in het gebit kunnen ook rugklachten veroorzaken. Hopenlijk is het geen fysiek probleem maar was je paard misschien erg fris door het winterweer, veel succes!!
upendo schreef:De eerste vraag die in mij opkomt is waarom je niet terug bent gegaan naar de verkoper als hij binnen 3 weken een peesblessure had.
Ik zou even een fysio naar zijn rug laten kijken of een zadelmaker naar het zadel inderdaad.
Clyde schreef:Het zadel is wel door een zadelmaker nagekeken, het is ook een nieuwe. Maar hij staat natuurlijk al wel lang stil, dus is zijn bouw misschien veranderd. Ik zal het wel weer laten nakijken.
Waratje schreef:Clyde schreef:Het zadel is wel door een zadelmaker nagekeken, het is ook een nieuwe. Maar hij staat natuurlijk al wel lang stil, dus is zijn bouw misschien veranderd. Ik zal het wel weer laten nakijken.
Door een zadelmaker of door een zadelverkoper nagekeken? Haal er anders een onafhankelijk zadelpasser bij, er zijn tegenwoordig steeds meer mensen die de opleiding voor Master Saddle Fitter hebben gevolgd. Daarvan weet je zeker dat ze verstand van zaken hebben. Zadelverkopers hebben vaak veel te weinig achtergrondkennis en die vinden al snel dat een zadel "past".