Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
En ik ben niet anti-deken, in tegen deel, maar er is zoveel rommel op de markt die gekocht worden omdat ze goedkoop zijn en paarden krijgen vaak veel te warme dekens op en dat is ook niet nodig, zelfs ongezond. Ze gaan er onder zweten, krijgen het dan koud, maken weer wintervacht aan en dan denken mensen dat hij het koud heeft, dus nog maar een deken er bij....

)
xxx88 schreef:sorry dat ik hier nog eens op terug kom maar hij blijft het doen![]()
ik heb al anti-bijt spray gekocht en dat hielp een tijdje maar nu heb ik (doordat ik examens heb) een tijdje niet kunnen gaan en ondertussen had hij weeral 2 dekens kapot gebeten.
als ik niet elke week een paar keer het deken inspuit met anti-bijt doet hij het weer.
dit is echt frustrerend (en duur) !!!
hij doet dit ook als hij alleen een regendeken op heeft (dit is een amigo deken en ligt heel mooi op hem, hij kan er echt geen last van hebben).
hoe leer ik dit af ??? ik ben weer volop anti-bijt aan het spuiten maar ik zou wel graag hebben dat hij er voorgoed met stopt.
een muilkorf vind ik een beetje drastisch, dan kan hij niets eten en niet spelen op de wei.
)