Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

(al denkt hij af en toe nog dat hij een echte hengst is
)

[***] schreef:Doet die van mij ook
Ik probeer het echter zoveel mogelijk te voorkomen .. Klinkt misschien raar, maar als ik in de weide ben ben IK de baas, en als ik andere paarden wil aaien (of met andere mensen praten) dan mag ik dat gewoon. Plus, als een ander paard mij gaat bedreigen ben IK degene die dat paard terecht moet wijzen, want ik ben op dat moment de leider..
Of misschien bekijk ik het wel helemaal verkeerd, maar dit zegt mijn gevoel toch![]()

Al kan een vrouw meer met hem doen dan een man
[***] schreef:Doet die van mij ook
Ik probeer het echter zoveel mogelijk te voorkomen .. Klinkt misschien raar, maar als ik in de weide ben ben IK de baas, en als ik andere paarden wil aaien (of met andere mensen praten) dan mag ik dat gewoon. Plus, als een ander paard mij gaat bedreigen ben IK degene die dat paard terecht moet wijzen, want ik ben op dat moment de leider..
Of misschien bekijk ik het wel helemaal verkeerd, maar dit zegt mijn gevoel toch![]()
En nog wel een zeer dominante 
) vond ik dat ook allemaal wel grappig en schattig, lachten we er altijd om "kijk, hij is weer eens jaloers", maar sinds ik er een paar keer bijna mee verongelukt ben (door mijn eigen onzekerheid) neem ik elk klein dingetje aan waarmee ik kan tonen dat ik de leider ben.. Helpt wel hoor
Ik heb zo'n zeer dominant type dat letterlijk over je heen loopt als je niet weet waar je mee bezig bent en hem alleen maar schattig vind, maar als hij weet dat jij het toch wel voor het zeggen hebt is het een watje.
.