Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Ik wil hem niet zolang buiten hebben omdat hij het niet gewend is
in de zomer... ivm eiwitrijk gras..
Geak_Nena schreef:Het is geen optie om hem buiten te zetten met de rest van de kudde zoals ik al zei, wordt hij door mijn pony getrapt. De fries wordt ook door haar getrapt maar hij rent weg. En mijn nieuwe paard niet. Die blijft staan, en trapt terug.
En met het plassen heeft hij altijd al, en nee dat komt niet goed. En mijn pony zet ik niet met een andere apart omdat ze bij de kudde hoort. En ik ga het niet zo ver laten komen met ingrijpen met longeer zwepen en dergelijke. Hij gaat niet meer de kudde in. Dus dat is zoiezo uitgesloten
Hij heeft niet de mogelijkheid om naar stal te lopen omdat aan die kant de grote wei is en daar staan de andere paarden.
dorieeen schreef:sommig mensen hebben hun paarden wel gewoon volop in de sport lopen en die kiezen er voor om hun paard op stal te zetten, & een paard dat vol op in de sport loopt zou ik ook niet bij anderen in het land zetten. stel je voor dat dat je hele paard verk.loot...
TS heeft de vraag of je iets voor je paard kan bedenken op stal. niet of ze hem binnen of buiten moet zetten...