Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paard is ook neit zo duur.. de schade die hij maakt helaas wel..
bigone schreef:haal er een expert bij voordat jullie hem helemaal verknallen.
JeroenK schreef:Wij laten nu het halster om in de box en binden hem vast met 2 touwen, zo kan hij dus niet draaien alleen maar naar voor en achter, toch is het een hele kunst om hem te pakken. Als hij bijt krijgt hij een tik en wanneer ie schopt schoppen wij terug. Dit helpt allemaal neit, hij blijft zo boos doen. Ook echt met de oren plat in de nek. Hij komt momenteel niet meer buiten want als je hem uit de bak wilt halen komt ie keihard op je af rennen. Hij heeft geen ontzag voor de zweep, dus je kunt hem niet van je af houden..
Wie heeft er tips?!
JeroenK schreef:Nou nou nou dat zal wel meevallen hoor.Paard is ook neit zo duur.. de schade die hij maakt helaas wel..

mick75 schreef:Als jij alles wat je in je profiel beweert inderdaad doet zou je zelf wel moeten weten hoe zo'n probleem op te lossen. In elk geval zou ik geen paard naar je toebrengen om te laten corrigeren of beleren, zoveel is zeker. Ik ga dus ook met PVD mee.
Nog iets> als je toch niets wil brengen en mij niet vertrouwd en direct onervaren verklaard, waarom zou je dan een naam willen weten?