Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ibbel schreef:Een aardige boer of loonwerker zoeken, waar je op het erf of in een groot weiland alle trekkers eerst zonder dat de motor loopt, dan stilstaand met lopende motor, en tenslotte als de trekker rijdt ze van steeds dichter bij mag bekijken. Eventueel met iemand erbij met een volkomen bomproof paard, en eventueel eerst aan de hand en dan er op.

Ibbel schreef:Een aardige boer of loonwerker zoeken, waar je op het erf of in een groot weiland alle trekkers eerst zonder dat de motor loopt, dan stilstaand met lopende motor, en tenslotte als de trekker rijdt ze van steeds dichter bij mag bekijken. Eventueel met iemand erbij met een volkomen bomproof paard, en eventueel eerst aan de hand en dan er op.
daffie1986 schreef:@Nickas: Het spijt me zeer maar de wet verwacht dat jij ten allen tijde je paard onder controle hebt en moet dus ook gewoon verkeersmak zijn.
. Wat bij mij wil helpen is het paard omdraaien met haar hoofd naar de trekker toe en als er ruimte is kies ik het zekere voor het onzekere en rij ik het gras in. Moet zeggen dat mijn paard wel genoeg vertrouwen in mij heeft om geen gekke dingen te doen, ze probeerd wel weg te komen maar ik kan er nog wel bij me houden. Zou mijn paard erg flippen dan zou ik eerst op terrein oefenen, aangezien het toch voor onveilige situaties kan zorgen buiten.