Een paard dat mastrubeert?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Blackflag

Een paard dat mastrubeert?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 19:19

Hallo!

Ik heb geen idee of dit goed staat, maar ik heb me gister toch wat meegemaakt.
Ik zat in de wei bij Safari te kijken ( Drachtig, dus even kijken of ze al dikke uiers had )
En Boobs ( Shetlander hengst ) stond op een paar meter afstand.
Zijn leuter hing eruit, en hij bewoog hem paar keer op en neer, opeens drupte er wat uit, en daarna kwam er een dikke straal van sperma. Ik wist niet meer waar ik moest kijken, meneer stond met zijn ogen dicht te genieten. Zonder hengstige merrie's langs hem. Het zag er zo grappig maar ranzig uit.

Ik heb wel ooit vaker gezien dat ze hun leuter af en toe omhoog doen, maarja dat ze zichzelf dan even lekker aan het mastruberen zijn?

Wie heeft dit ooit vaker gezien? :oo
Laatst bijgewerkt door Judje op 26-05-09 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Spellingsfout aangepast.

Lyonesse

Re: Paard die mastrubeert?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 19:33

Dat is heel normaal hoor :) Sommige hengsten slaan zichzelf zelfs echt tegen hun buik :D

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 19:34

haha ja heel veel paarden doen dit :=
ik heb op een stal gewerkt en daar stond een hengst en die sloeg echt alles!
ze hadden mij al voor hem gewaarschuwd...hij deed dat kunstje vaak met opzadelen.....
nou ik had hem op de vrachtwagen gezet en wou bandages om draaien en ja hoor ding er uit...nou is dat nog niet zo apart haha.
maar vervolgens....zakt ie door zijn achterbenen en repelt zichzelf tussen de voorbenen,nou de hele vrachtwagen schudde heen en weer en een kabaal!..nou ik schaamde me dood voor dat paard!
heb deze vorm ook nooit eerder mee gemaakt en ook nooit weer gezien haha.
de hengst was trouwens de dekhengst michael.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 19:54

Mijn pony slingert ook nog wel eens heen en weer met z'n wormvormig aanhangsel :+ Alleen is het een ruin, dus hoef ik niet te vrezen voor een witte straal die eruit spuit. :')

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 19:59

Hahaha ja toevallig vorige week dat ik m'n shet stond te rossen, hij was aan het kreunen van genot, dat doet hij wel vakeer, maar opeens kwam er een straaltje uit.. :')
De staleigenaar die naast me een paard stond te poetsen kwam niet meer bij _O-

Verder had ik dit nog nooit eerder gezien dat er ook werkelijk vocht uit kwam.. :o

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:05

Rienn schreef:
Ben ik blij met mijn 2 merries ;)

Nou voor mijn merrie schaam ik me ook wel eens. Die is een keer in de twaalf dagen henstig, nou veranderd ze vann schattig paard in een geil sletje. Ze plast alles onder, als ze maar denkt dat ze hengst (of iets wat daar op lijkt) tegen komt laat ze alles lopen, staart ophoog en begint driftig met haar kont te schudden. Die laat echt iets te duidelijk zien dat ze wel zin heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:13

haha die verhalen! die van knooopje is helemaal meesterlijk :') mijn ruin deed dat ook een tijdje heel fanatiek, maar daar kwam gelukkig niks uit :') die sloeg steeds tegen zn buik aan en die liep gewoon rustig een half uur met een st*ve. Dan schaam je je ook dood.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:16

Wij hadden eens een jonge hengst mee naar een show. Hij stond toen net naast een merrie. Het was een show van een weekend. Meneer sloeg inderdaad met zijn leuter tegen zijn buik. De hele dag door. En maar druk doen, halsje opzetten etc. Aan het eind van het weekend was zijn koker helemaal opgezwollen en meneer was doodop :+ Voor hij de ring in moest mochten we spermavlekken wassen :P

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:16

Ik heb het echt al meerdere keren gehoord, maar zelf nog nooit gezien, ook nog niet bij dekhengsten. Ik denk dat ik niet meer bij zou komen als ik het zou zien, haha. Voortaan dus klaar staan met een bakje en gelijk in de vriezer ;)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:34

Mijn ruin doet het ook al jaren. Vooral na echt lekker ontspannen paardrijden. Als ie dan met een stijve achter me aan de bak uit wandelt, weet ik dat ik goed heb gereden. :D Bij mijn man deed ie dat nooit, maar mijn bijrijdster kon er over meepraten haha! Mijn schoonpa heeft zelfs nog uitgezocht of ie klophengst was, maar dat is ie niet. Leuk om te lezen, dat ie niet de enige is. Overigens maakte ik me toch al geen zorgen. Lang geleden had mijn moeder een ruin die het ook kon. Hij heeft zelfs de merrie volledig gedekt. Zonder resultaat natuurlijk, maar toch. We hebben ons vanuit huis toen echt rot gelachen! En daar stond ook zo'n merrie dus. Als die een hengst rook, was ze hengstig... :P

En hier hebben we een welsh merrie op stal en idd, dan moet je ook oppassen voor je schoenen. haha. Ik waardeer het wel om af en toe een vent met een stijve achter me te hebben die volledig ongevaarlijk is. :P :Y)
Laatst bijgewerkt door Judje op 21-05-09 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Offtopic verwijderd.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 22:52

Moderatoropmerking:
Er zijn behoorlijk wat berichten gesplit vanwege het offtopic en '18+' gehalte. Het is natuurlijk een grappig onderwerp, maar probeer het wel informatief en geschikt voor alle leeftijden te houden. :)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:18

Heb het nog nooit gezien, maar mijn merries kunnen er ook anders wat van als ze hengstig zijn.
De ene zeikt alles er onder, en dan ben je zelfs als ruin niet meer veilig, ze druk hem echt gewoon de hoek in.
En de andere gaat bij alles heel lief hinneken en dan draait ze de kont al vast naar je toe.
Maar er staan hier andere geweldige verhalen tussen :')

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:40

Hihi, een stalgenootje van mijn paard was ook zo'n merrie. Max was dan wel hartstikke ruin, maar madammeke had een behoorlijke voorliefde voor hem. Als ik hem buiten zette en ze was hengstig moest ze zonodig de hele stal onder pissen. Stond zelfs een keer met d'r achterste tegen de tralies geparkeerd er tussendoor te pissen :+ Dan was Max ook wel in eens "hengst", lekker stoer doen. En dan moest madammetje hem nog ff naroepen :P

Heerlijk die paarden :Y)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:44

Wij hebben een merrie, die met der tut op de hoek van der voerbak gaat " rijden" om het zo maar te noemen.
Ze kreunt er dan ook bij, met der ogen dicht.

Ook poept ze met der kont tegen de muur.
Dan gaat ze met der benen wijdt tegen de muur staat en gaat poepen, vervolgens beweegt ze wat heen en weer.
Heerlijk vind ze dat????

Rare merrie hoor.

Wij moeten er ook altijd wel om lachen, maar soms dan zijn we der ook wel een beetje zat.

@Wake-Up, ook ruinen kunnen wel klaar komen.
Ze zijn alleen niet meer vruchtbaar.

Mijn ruin dekt ook nog gewoon.

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:46

Mijn tinker is een "echte " man althans dat denkt hij :P
Als ik met zijn eten aan kom verwelkomt hij me altijd met een stijve Sjors.
Ach de liefde van de man gaat door de maag gaat hier dus heel letterlijk op! :)

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:07

ik ga dit mee lezen.. ikzelf heb het NOG niet mee gemaakt met hengst of merrie :P maar lijkt me wel ff zoon door de grond zak moment als je ergens int openbaar bent of een vriendin mee genomen hebt :P

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:11

Sinelia schreef:
Nou voor mijn merrie schaam ik me ook wel eens. Die is een keer in de twaalf dagen henstig, nou veranderd ze vann schattig paard in een geil sletje. Ze plast alles onder, als ze maar denkt dat ze hengst (of iets wat daar op lijkt) tegen komt laat ze alles lopen, staart ophoog en begint driftig met haar kont te schudden. Die laat echt iets te duidelijk zien dat ze wel zin heeft.

Haha ik heb nu precies hetzelfde met mijn verzorgpaardje.

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:15

Haha geniaal :')

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:21

idefix4 schreef:
Mijn ruin doet het ook al jaren. Vooral na echt lekker ontspannen paardrijden. Als ie dan met een stijve achter me aan de bak uit wandelt, weet ik dat ik goed heb gereden. :D Bij mijn man deed ie dat nooit, maar mijn bijrijdster kon er over meepraten haha! Mijn schoonpa heeft zelfs nog uitgezocht of ie klophengst was, maar dat is ie niet. Leuk om te lezen, dat ie niet de enige is. Overigens maakte ik me toch al geen zorgen. Lang geleden had mijn moeder een ruin die het ook kon. Hij heeft zelfs de merrie volledig gedekt. Zonder resultaat natuurlijk, maar toch. We hebben ons vanuit huis toen echt rot gelachen! En daar stond ook zo'n merrie dus. Als die een hengst rook, was ze hengstig... :P

En hier hebben we een welsh merrie op stal en idd, dan moet je ook oppassen voor je schoenen. haha. Ik waardeer het wel om af en toe een vent met een stijve achter me te hebben die volledig ongevaarlijk is. :P :Y)

wat is/of betekend 'klophengst'?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:23

Dat betekend dat hij nog 1 bal in zijn lies heeft die niet ingezakt is.
Ze zijn dan nog vruchtbaar en vaak erg lastig.
Dat ze lastig zijn komt doordat de bal in de lies zit.
In de lies word een bal warmer dan er buiten.
Als de temparatuur warmer word, worden er meer hormonen aangemaakt waar een paard op reageert.

Om het maar even snel en kort uit te leggen.

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:27

daantjuhhh schreef:
Dat betekend dat hij nog 1 bal in zijn lies heeft die niet ingezakt is.
Ze zijn dan nog vruchtbaar en vaak erg lastig.
Dat ze lastig zijn komt doordat de bal in de lies zit.
In de lies word een bal warmer dan er buiten.
Als de temparatuur warmer word, worden er meer hormonen aangemaakt waar een paard op reageert.

Om het maar even snel en kort uit te leggen.

Dankje wel :) t is helemaal duidelijk !

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:33

Grappig dit...

Ik schaamde mij een paar weken geleden nogal, toen ik mijn bijrijdpaard eens heel erg uitgebreid aan het borstelen was.

Vooral zijn hals en nek was ik lekker aan het poetsen, hij genoot zo erg dat hij helemaal met zijn hoofd de lucht in ging en zijn lippen tuitte en mij ging kriebelen met zijn lipjes.

En toen zag ik ineens dat hij een stijve leuter tegen zijn buik aan had hangen...

Ben toen eigenlijk meteen maar opgehouden met poetsen!

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:52

Bo Gyi doet dat ook!!!

Vooral als ie lekker geborsteld is, alsof ie dan helemaal in de mood is...

Tinka is dan helemaal blij met de zweep... als ik dan rij met zweep in de hand, gaat de staart opzij... :?

Am_suz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 18:09

Wat een hilarische verhalen! _O-
Ik wist niet eens dat sommige paarden dit doen! Bij ons staan toch zo'n 18 paarden op stal, maar ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Grappig om alle verhalen te horen!

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:28

Ik lig dubbel hier om al die verhalen :D
Een vriendin van mij was een keer aan het rijden in een bak waar een vrij chique vrouw met haar sportpaard reed. Dat paard werd zeer zichtbaar opgewonden tijdens het rijden maar die vrouw vond het zo gênant dat ze met haar zweepje dat ding "terugtikte" zeg maar :P Ook erg hilarisch dus..