Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. 

x_Marr schreef:Waarom staan ze niet met zn vieren bij elkaar?
Gaat hij ook gek doen in de wei als er nog 1 paard overbelijft?
Weeft hij 's avonds op stal ook?
_Susan_ schreef:Dat is een handig antwoord.
Hoe moet je zoiets gaan realiseren, je kunt voor anderen niet beslissen, jou paard mag niet meer binnen staan, omdat mijn paard niet binnen kan staan.

x_Marr schreef:Hoezo mogen ze haar niet, wat gebeurd er als ze wel samen worden gezet..? En word ze dan in dr eentje bij hun gezet of met die andere erbij?
Heeft de eigenaaresse misschien de mogelijkheid om bijv. een shet te kopen en die er bij te zetten en dan 24/7 op het land?
en ik denk niet dat alex zich nog een paard kan veroorloven

Dani62 schreef:_Susan_ schreef:Dat is een handig antwoord.
Hoe moet je zoiets gaan realiseren, je kunt voor anderen niet beslissen, jou paard mag niet meer binnen staan, omdat mijn paard niet binnen kan staan.
Ik ben het met je eens dat het makkelijker gezegd dan gedaan is. Maar goed, op stal of alleen op de wei is geen leven voor een paard. Dít paard uit dat. Een oplossing is er heus wel, een oplossing is er altijd. De eigenaar zal misschien iets meer moeite moeten doen.
@TS: zijn er bij haar/jou op stal geen mensen die hun paard ook wel 's nachts buiten willen laten staan?