Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

tien minuten is de max, daarna heeft hij het wel gezien en geeft hij duidelijk aan dat hij weer naar binnen wil. Brok geven ga ik proberen, had ik zelf ook al aan gedacht, dank je voor de tip! Rijerijerije schreef:@ Lidy: 2 uur kom ik nog lang niet aantien minuten is de max, daarna heeft hij het wel gezien en geeft hij duidelijk aan dat hij weer naar binnen wil. Brok geven ga ik proberen, had ik zelf ook al aan gedacht, dank je voor de tip!
Zijn smekende blik negeren en gewoon op de wei laten

lidy schreef:Rijerijerije schreef:@ Lidy: 2 uur kom ik nog lang niet aantien minuten is de max, daarna heeft hij het wel gezien en geeft hij duidelijk aan dat hij weer naar binnen wil. Brok geven ga ik proberen, had ik zelf ook al aan gedacht, dank je voor de tip!
oke, even voor de duidelijkheid? als ie aangeeft dat ie naar binnen wil zoals je hier boven zegt: zet je em dan binnen?
Misschien moet je dan wel n beetje hard zijnZijn smekende blik negeren en gewoon op de wei laten
![]()
Heb je dat al geprobeerd? Wat gebeurd er dan?
simodi schreef:Joltsje schreef:...en een uur later pas weer gaan kijken
Moet je vooral doen in dit stadium ... als ie dan in paniek raakt en over de z**k gaat, zie je het lekker niet ...!!
.
Zelfs toen het begon te schemeren vermaakte hij zich nog met de drie laatste grassprietjes en z'n vriendjes. Ik heb dus goede hoop!