Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sodeletuut schreef:Whaha MindfieldsDat is best wel schattig!
luanova schreef:het is mij opgevallen dat mijn paard enorm begint te gapen als ze zich geen houding weet te geven.
Als ze zich misdraagt bv. staat te sjacherijnen naar het paard naast haar (ze is nogal jaloers aangelegd) en ik corrigeer met mijn stem, gaat ze daarna uitgebreid staan te gapen.
Dat soort situaties enzo.
Mindfields schreef:Sodeletuut schreef:Whaha MindfieldsDat is best wel schattig!
het was sowieso een enorme grapjas, op mijn site staat een foto van hem tijdens een fotoshoot, gaat ie uitgebreid een 5 minuten achter elkaar staan flemen. Op de pagina Systeem staat die foto, mijn gezicht spreekt boekdelen daar. Ik hield heel veel van dat paard overigens, we waren echt dikke maten. Decidido XLV(bij fotopagina staat ie ook)

Rosanne_ schreef:Al die reacties over een hond die ergens geen zinin heeft, of in een bepaalde stess zit gaapt dan, niet om je gerust te stellen(zie ik soms staan). Dat doen ze dus wel, mijn honden gapen als er drukte in huis is of als er een spanning is. Komt dus op het zelfde neer?