Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
geintje hahahah
En poetsen en veel wandelen.

kim18a schreef:Ja inderdaad Snoepjes Geven (niet teveel natuurlijk)
En poetsen en veel wandelen.
![]()
En vooral lekker met hem/haar Kroelen.
groetjes kim
Kans is groot als jij hem enkel snoepjes geeft en veel blijft verwennen met snoep, dat hij kan gaan bijten vooral als je het met de hand geeft en je meer als 'voermeisje' ziet. Band opbouwen kun je idd ook veel beter doen door veel te poetsen en naast je paard oefeningen te doen.
het werkt echt, bij mijn paard iig wel! alleen je pony moet wel aan de longeerlijn kunnen lopen.. het gaat zo:
nee hoor ik ben zelf vegetarier
maar hoe je snel een band krijgt ja elke dag komen om eem lekker te verzorgen en er voor zorgen dat die je ook lief gaat vinden om snoepje te geven als die braaf is en lekker blijven wandelen voetballen met je pony tje

Magiccc schreef:Ik denk dat er gewoon veel tijd in gaat zitten.. gewoon vaak naar je pony toe gaan!
Ik heb een trucje uit een boekhet werkt echt, bij mijn paard iig wel! alleen je pony moet wel aan de longeerlijn kunnen lopen.. het gaat zo:
ga je pony longeren. na een tijdje, als hij moe wordt, zul je merken dat hij zijn hoofd omlaag gaat doen. dit is een teken dat hij je als leider accepteert.. Als je nog even doorgaat, gaat je pony als het goed is kauwbewegingen maken met zijn mond. Dit is het teken waar je op gewacht hebt! hij geeft hiermee aan dat hij je vertrouwt en een team met je wil vormen.
als je hem nu loslaat en zelf alle kanten op gaat lopen zal je zien dat je pony je overal volgt! Dit is heel goed voor de band tussen jullie denk ik
Maar me vzpony is soms beetje lui... Moet je dan wel met de zweep 'bijdrijven'? Want hij reageert niet altijd op stem
(weet niet welk boek het is, staat het daar in?
)
missblondie schreef:Magiccc schreef:Ik denk dat er gewoon veel tijd in gaat zitten.. gewoon vaak naar je pony toe gaan!
Ik heb een trucje uit een boekhet werkt echt, bij mijn paard iig wel! alleen je pony moet wel aan de longeerlijn kunnen lopen.. het gaat zo:
ga je pony longeren. na een tijdje, als hij moe wordt, zul je merken dat hij zijn hoofd omlaag gaat doen. dit is een teken dat hij je als leider accepteert.. Als je nog even doorgaat, gaat je pony als het goed is kauwbewegingen maken met zijn mond. Dit is het teken waar je op gewacht hebt! hij geeft hiermee aan dat hij je vertrouwt en een team met je wil vormen.
als je hem nu loslaat en zelf alle kanten op gaat lopen zal je zien dat je pony je overal volgt! Dit is heel goed voor de band tussen jullie denk ik
Dat longeren, bedoel je in stap of in draf? Ga het zeker is proberen ja!Maar me vzpony is soms beetje lui... Moet je dan wel met de zweep 'bijdrijven'? Want hij reageert niet altijd op stem
(weet niet welk boek het is, staat het daar in?
)
Als je antwoord hierop kan geven, graag!
p,s sorry dat het even offtopic is!
kan je wel op internet vinden hoe het precies gaat! gewoon googelen
Magiccc schreef:Magiccc schreef:Ik denk dat er gewoon veel tijd in gaat zitten.. gewoon vaak naar je pony toe gaan!
Ik bedoelde toen eigenlijk een join-up maar kon niet meer op de naam komenkan je wel op internet vinden hoe het precies gaat! gewoon googelen