Fijn dat je even komt kijken.
In komende vakantie moet ik voor een week een paard van 3 - 3.5 jaar doen. Het paard
zelf is van een meisje van ongeveer 10 tot maximaal 12 jaar oud. Het paardje is jong
en is af en toe al behoorlijk aan het vervelen. Gelukkig willen de mensen van dat paardje
alles aannemen, ze zijn door verschillende mensen al geholpen, ook door mij.
Maar nu komt het, wat zal ik allemaal met dat paardje doen in de vakantie, inpricipe
heb ik de hele dag. Verder word hij eigenlijk of altijd gereden of gelongeerd. Zelf dacht ik
aan lekker losgooien en wat dingen aan de hand. Want hij loopt gewoon door dat meisje heen,
tijdens het poetsen draait ie gewoon zn kont om, doet eigenlijk waar hij zelf zin in heeft.
Dit wil ik er eigenlijk een beetje eruit proberen te krijgen, zoals ik sta, hij staat stil. Ik loop,
hij mag meelopen. Ik zeg terug, hij moet terug. Etc etc.
Maar wat zou ik verder nog kunnen doen. Overigens mag ik er op rijden, maar weet niet of
dat een goed idee is ivm met lengte. Weet niet precies hoe groot ie is. Maargoed.
Hebben jullie nog meer leuke ideen. Trouwens, ik wil iig wel 2x longeren ofzo, want hij wilt
nooit op de rechterhand bij het meisje, hij wilt ook niet luisteren. Dus ze hadden zowiezo gevraagd
of ik 'm dan wat manieren bij kon brengen, want hij kan het iig zeker weten. Heb 'm namelijk al een aantal keer over moeten pakken.
Dus brand los met ideen. Bedankt!

* Ik weet trouwens niet of het goed staat hier.
Maar, ik heb alleen de beschikking over een longeerlijn, kunner er altijd twee worden hoor, maar heb verder ook geen longeersingel of iets waar ik het doorheen kan halen. Dus dan zou ik daar een oplossing voor moeten verzinnen.