De perfecte winterjas !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

De perfecte winterjas !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:43

Het begint al langzaam koud te worden , vanochtend ging ik al bijna van me stokkie doordat ik het niet had verwacht en nog blij in me zomerjasje bij de paarden liep .
Nu heb ik geen winterjas , in ieder geval niet bij de paarden .

Dus nu leek het me handig te kijken welke jassen er voor deze winter zijn en daar misschien een foto [ link ? ] van te plaatsen .
Dus welke jas raad je aan ?
En waarom perse die jas , en zijn der must haves bij een winterjas ?
Liever een te wat grotere jas , of toch maar die kleine jas die lekker dicht aansluit ?

Nou brand maar los , kan ik er misschien meteen vanavond nog eentje zelf bestellen .

Elynia

Re: De perfecte winterjas !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:48

Oh ik had nog gekeken maar dacht dat dat over heel andere jassen ging . Maar bedankt !

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:49

Ik heb de jas van Equitheme die dikke.. Ideaal! Heerlijk warm, lekker dik en voor my best groot!

http://www.pegasus-ruitersport.nl/conte ... rchoco.JPG

Ik heb hem in het grijs met roze. Maar de maatjes vallen vrij klein. Dus als je deze wilt bestellen hou daar rekening mee!

Elynia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:51

Hier is trouwens een topic met érg veel reacties over de kingsland: [RUI] Kingsland Jas
Bijna allemaal positieve reacties, ik denk dat het deze winter ook die jas wordt voor mij! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:52

Stephaniiee_ schreef:
Ik heb de jas van Equitheme die dikke.. Ideaal! Heerlijk warm, lekker dik en voor my best groot!

Ik heb hem in het grijs met roze. Maar de maatjes vallen vrij klein. Dus als je deze wilt bestellen hou daar rekening mee!

Oh die is best mooi . Is die goed ademend ?

Elynia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:57

ztugwell schreef:
Stephaniiee_ schreef:

Oh die is best mooi . Is die goed ademend ?

Als je even de zoekfunctie gebruikt zal je zien dat daar heel veel negatieve reacties
omtrent die jas te vinden zijn, ook in mijn topic trouwens, en dat gaat altijd over de niet-ademende functie.

Edit: daarmee bedoel ik niet dat het voor sommige geen fijne jas kan zijn, en je mag ook zeker niet teveel verwachten voor die prijs..
Laatst bijgewerkt door Elynia op 19-09-08 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:58

Ja echt super! Ben trots op die jas zegmaar haha.. Hij zit heerlijk en sluit goed aan om je middel en bij je polsen. Wel is hij een beetje 'dik' zegmaar.. hij staat een beetje bol.. maar goed.. niet alles is perfect haha

edit: Het is idd geen dure jas, maar voor my zeker goed genoeg, al moet ik zeggen dat ik wel vaak nog een best dik vest eronder heb, met soort 'bont' aan de binnenkant. Maar zelfs zonder dat vest is de jas nog geod

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 12:45

Die van Equitheme vind ik wel fijn en lekker warm. Alleen hij kruipt vaak omhoog.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 12:48

Stephaniiee_ schreef:

Die heb ik ook, maar bij mij valt hij groot Nagelbijten / Gniffelen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 14:45

Mystica schreef:
Stephaniiee_ schreef:

Die heb ik ook, maar bij mij valt hij groot Nagelbijten / Gniffelen

Jij hebt ook de zomerjas Tong uitsteken
De winterjas valt kleiner door de vulling.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 14:55

Ik heb de equitheme oxer ook in de winteruitvoering en vind het een heerlijke jas. Lachen Valt erg groot bij mij. Ja

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:10

Ik heb een Eurostar Cameron gekocht vorige winter. Dat zijn echt super jassen! Ik houd niet van langere jassen. Deze jas is een beetje een bombermodel met bontkraag en heerlijk warm!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:18

Ik heb een Pikeur (Cassandra?) oooh wat een fijn ding. Fleecevoering, geen opkruipende strakke boord -daar had ik bij al die andere bomberjacks last van- , prima waterdicht. Ik zou niet meer anders willen.

Mijn Falcon jack voor naar school (ook een superfijn wintersport merk zeg maar) is niet zo fijn als die Pikeur. *LOL*

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:20

Kingsland Bomber, nog nooit koud in gehad Haha!. Zit ook super!!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:23

ik heb er 1 met zo'n aansluiting aan het einde. die blijft netjes om je rug getaileerd zitten terwijl je jas (voering) nog alle kanten op kan. ook bij mijn mouwen zit dat. echt ideaal

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:06

Ik heb die Oxer, maar ik ben er geen fan van. Ademt voor geen meter en kruipt ontzettend omhoog. Maten vallen groot trouwens. Ik heb met maat 38 en korte armen maat S.
Ik heb ook nog een Kentucky Cool Horse. Onwijs fijne jas, dun en warm, ademt goed, maar niet waterdicht.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 07:44

Ik zoek er ook 1.

Geen bomber model, omdat ik al van die lange benen heb en dan nog langere benen krijg Haha!

Een beetje half lang model die getaileerd is Lachen iemand een idee welk model het beste dan bij mij past?

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:51

Wegens recente topics hier een slotje.
Voor links zie de bovenstaande posts.