Verschillende verenigingen = verschillende wedstrijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WildChild

Verschillende verenigingen = verschillende wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 14:21

Mijn vriendin en ik willen volgend jaar wedstrijden starten. Nu moeten we daarvoor lid worden van een rijvereniging. Zij wil het liefst een luxe club met alles erop en eraan waar ze waarschijnlijk ook les wil volgen, terwijl ik liefst ga voor de goedkoopste. Ik hoef ook geen lessen oid. Nou leek me de oplossing simpel dat we allebei op zoek gingen naar een aparte rijvereniging, maar nu heb ik gehoord dat dit niet mogelijk is. Mijn vriendin en ik zullen samen met een 2 paardstrailer naar dezelfde wedstrijden gaan. Mij is verteld dat wanneer je bij verschillende wedstrijden zit, je ook naar verschillende wedstrijden kan en dat het dus mogelijk is dat zij wel naar een wedstrijd kan terwijl ik dat niet kan. Klopt dit?

xLaus_

Re: Verschillende verenigingen = verschillende wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:23

nee dat klopt niet..
het is alleen zo dat als je lid bent in een ander gebied dat je dan niet dezelfde selecties hebt, bijv als jij bij een club lid bent die in een ander gebied valt als dat van haar, en jullie gaan naar een selectie wedstrijd in haar gebied dan kan zij wel geselecteerd worden voor de selecties maar jij niet Knipoog

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 15:47

En dan bedoel je echt provincies? Zoals Noord-brabant of Limburg? Of ook bijv. Omgeving Eindhoven en Omgeving Oirschot zijn verschillend?

ellen82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 16:25

Je hebt voor iedere regio/provincie verschillen kringen (in sommige kringen is ook nog weer een onderverdeling). Voor iedere kring zijn er aparte selecties. Omdat dit voor iedere regio/kring verschillend kan zijn is het verstandig even op jouw regiosite te kijken. Via de KNHS-site kun je links klikken op knhs en dan op regio's en kringen. Denk dat je daar al veer meer informatie kunt vinden.