Wel weet ik al dat 23 november in Ouderkerk a/d Amstel selecties zijn, maar wanneer worden de overige selecties vereden?
Dan kan ik me gaan opgeven
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Geachte ruiters,
Het maximum aantal inschrijvingen, dat wij op één dag aan kunnen is bijna bereikt.
Voor het L kunt u zich alleen nog opgeven voor de reservelijst. In de Klasse M, Z en ZZ zijn nog enkele startplaatsen beschikbaar. De wedstrijd van 13 januari is de laatste mogelijkheid om u te selecteren voor Jumping Amsterdam. Dus wanneer u nog mee wilt doen dient u zich snel in te schrijven om teleurstelling te voorkomen.
LizMD schreef:Er staat nog niks op de site, dus denk dat je nog even geduld moet hebben. Ik zal morgen even op stal informeren of ze daar wat weten.
Er staat overigens dit op de site voor Ouderkerk:Citaat:Geachte ruiters,
Het maximum aantal inschrijvingen, dat wij op één dag aan kunnen is bijna bereikt.
Voor het L kunt u zich alleen nog opgeven voor de reservelijst. In de Klasse M, Z en ZZ zijn nog enkele startplaatsen beschikbaar. De wedstrijd van 13 januari is de laatste mogelijkheid om u te selecteren voor Jumping Amsterdam. Dus wanneer u nog mee wilt doen dient u zich snel in te schrijven om teleurstelling te voorkomen.
Weet alleen niet of dat voor dit jaar is. Want 13 januari is een dinsdag...

Citaat:16 november 2008
Manege Zilfia’s Hoeve, Houten
Gooise Jachtvereniging
Schaap
springen@gjv.nl
06-13806046
23 november 2008
Stal Amstelhoeve, Ouderkerk aan de Amstel
Stichting Paardensport Amsterdam
Lisanne Huiberts
springen@st-paardensport-adam.nl
06-28448161
7 december 2008
RSC Schoteroog, Haarlem
Rijvereniging Schoteroog
Postbus 2020
1990 AA Velserbroek
RVSchoteroog@gmail.com
023 -5490520
14 december 2008
RSC Lisse
PSV St. Hubertus
Cocky van der Weiden
Virulyhof 14
2171 NR Sassenheim
06-46124716
21 december 2008
Stal Groenendaal, Bunschoten
PSV Groenendaal
Zevenhuizerstraat 154
3751 LD Bunschoten
29 december 2008
(let op, de finalerubrieken tellen als kwalificatie voor Jumping Amsterdam)
Manege Beukers, Oudkarspel
Indoor Beukers
www.indoorbeukers.nl

LizMD schreef:Oh dus jij bent sowieso bij JA
Ik ga misschien mee groomen, gaan sowieso naar ouderkerk. Misschien andere wedstrijden ook nog.
LizMD schreef:Aah tuurlijk wel joh! Je hebt 4x kans! Wel een beetje positief denken hoor!