MH Xcellsior chaps bruin, schoenen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

MH Xcellsior chaps bruin, schoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 14:13

Ik heb nu alweer een jaar de Mountain Horse Xcellsior chaps en ben hier erg blij mee, maar helaas zijn de schoenen doe ik hierbij droeg nu zo goed als overleden en moet ik opzoek naar een nieuw paar.
Echter kwam ik tot de conclusie dat de kleur bruin van MH helmaal niet zo makkelijk is wat ik dacht, want bijna alle bruine jodphurs zijn een andere kleur bruin.
Mijn chaps zijn de kleur Mahogany, dat is een soort roodbruin, en paste prima bij mijn Ariat Terrain schoenen in de kleur Cordovan, maar Ariat blijkt de kleur Cordovan niet meer te produceren Clown

Ben dus benieuwd wie er nog meer de chaps in het Mahogany heeft en welke jodphurs jij er bij hebt? Haha!

Liselot

Re: MH Xcellsior chaps bruin, schoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 10:17

de kleur cordovan van ariat ben ik van de week nog tegengekomen in de ruitersportzaak. niet in de terrain maar wel bij de andere rijschoenen.

Sies

Re: MH Xcellsior chaps bruin, schoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 11:52

Ilse schreef:
Ik heb nu alweer een jaar de Mountain Horse Xcellsior chaps en ben hier erg blij mee, maar helaas zijn de schoenen doe ik hierbij droeg nu zo goed als overleden en moet ik opzoek naar een nieuw paar.
Echter kwam ik tot de conclusie dat de kleur bruin van MH helmaal niet zo makkelijk is wat ik dacht, want bijna alle bruine jodphurs zijn een andere kleur bruin.
Mijn chaps zijn de kleur Mahogany, dat is een soort roodbruin, en paste prima bij mijn Ariat Terrain schoenen in de kleur Cordovan, maar Ariat blijkt de kleur Cordovan niet meer te produceren Clown

Ben dus benieuwd wie er nog meer de chaps in het Mahogany heeft en welke jodphurs jij er bij hebt? Haha!

Ik heb een paar ariat terrain cordovan staan, 2x gedragen te groto gekocht staan nu stof te vangen.
Mogen weg voor 25 euro ( links maat 8 rechts 8,5 uit mijn hoofd, kan ook andersom zijn)