Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het losrijterrein achter die struiken was alleen via de blub bereikbaar, en bleek net zo erg te zijn als de toegangsweg. Veel slechte, gladde stukken, en heel, heel erg zwaar. Gelukkig hebben we geen blessures opgelopen.venga schreef:Ik merk overal dat afdelingsdressuur en verenigingskampioenschappen steeds summierder worden in de organisatie. Ook bij de selectiewedstrijden was het zeer triest gesteld. Van onze kring toch 4 L viertallen, dus echt wel wat competitie. Maar geen prijzen, zelfs geen strik voor de winnaar!
Bij de Brabantse werd het zondags verreden, maar niet in de hoofdringen. Prijzen waren daar wel goed verzorgd, en ook echt in de parade uitgereikt.
Juist voor zoiets oefen je samen, waardoor het clubverband leeft. Zou voor de bond juist iets moeten zijn om te stimuleren!

KarinvdM schreef:Dat de bodem nu zo slecht was, daar kon niemand iets aan doen. Het was erg jammer dat er vrijdag zoveel regen gevallen is. Ze kunnen moeilijk het hele terrein gaan voorzien van een zandbodem.
Ik vond dat ze erg hun best gedaan hebben om het zo goed mogelijk te krijgen door ringen te verleggen en het M2 binnen te houden.
Het parkeren was slecht, maar als de drogere stukken vol staan en er komen nog meer trailers, tja, ze moeten toch ergens staan.
Bij ons zestal kreeg iedereen een medaille, een sjerp en een bloemetje, ik vind dat prima.
KarinvdM schreef:Dat de bodem nu zo slecht was, daar kon niemand iets aan doen. Het was erg jammer dat er vrijdag zoveel regen gevallen is. Ze kunnen moeilijk het hele terrein gaan voorzien van een zandbodem.
Ik vond dat ze erg hun best gedaan hebben om het zo goed mogelijk te krijgen door ringen te verleggen en het M2 binnen te houden.
Het parkeren was slecht, maar als de drogere stukken vol staan en er komen nog meer trailers, tja, ze moeten toch ergens staan.
Bij ons zestal kreeg iedereen een medaille, een sjerp en een bloemetje, ik vind dat prima.
malloesje schreef:Ik ben het er ook mee eens dat ze aan de modder niet alles kunnen doen en ze hebben veel gedaan om het voor de meeste ruiters optimaal te krijgen.
Maar het is wel zo dat het dressuur en losrijterrein al jaren een punt van discussie zijn. Ik snap gewoon niet dat ze daar niet wat meer aandacht aan besteden. Ik weet zeker dat als de bodem geprikt was er veel minder modder zou zijn, want het water loopt dan echt supersnel weg. Het is duur maar dan heb je ook wat..
venga schreef:Ik kan niet meer editten. De prijzen op de Hippiade was niks mis mee! De uitreiking had van mij gerust te paard gemogen.
Wat raar, Jaffel! Zeker demotiverend!
Overigens wel gaaf, een Z zestal!
Sussie85 schreef:De KNHS wil het afdelingsdressuur stimuleren

bendetje schreef:Wat ik alleen wil zeggen is dat jullie eens een kijkje achter de schermen moeten kijken, want de hippiade is niet zo even georganiseerd, daar zit maanden werk in....
bendetje schreef:Voor wat de prijzen betreft, de regel is nu eenmaal 1 op de 4, want als je de 2de huldigt, wil de derde ook, want er is nog plaats vrij op het podium.. en dan krijg je de nummer 4 ook nog eens, omdat zij als enige zijn die niks ontvangen. Op elke wedstrijd zijn de prijzen 1 op 4, en die schaal wordt ook bij de Hippiade gehanteerd..
) Marliesje schreef:Maar het blijft zo dat je in de ochtend 12,50 hebt betaald. En als je dan 4e wordt je geen prijs kreeg.
Mijn stalgenootje iig niet.
Alleen in de finale werden en prijzen gegeven.
Ze worden dus gewoon beter over onze rug..
KarinvdM schreef:Marliesje schreef:Maar het blijft zo dat je in de ochtend 12,50 hebt betaald. En als je dan 4e wordt je geen prijs kreeg.
Mijn stalgenootje iig niet.
Alleen in de finale werden en prijzen gegeven.
Ja, dat is toch ook logisch?