mest in drinkbak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

viperlover

mest in drinkbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 22:01

hallo,

Ik heb een probleempje,

Mijn paard mest elke dag wel in zijn drinkbak en aangezien ik niet de hele dag bij hem ben weet ik niet hoelang de mest er al in licht, dus het probleem is dan dat hij heel lang geen water kan drinken.
Weten jullie iets waardoor hij dit niet meer doet?

Alvast Bedankt.

amazone77

Re: mest in drinkbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 22:08

als het mogelijk is de water bak verplaatsen,en anders een beugel er om heen plaatsen zodat de drollen niet meer in de water bak terecht komen.

viperlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 22:31

De drinkbak verplaatsen dat kan jammergenoeg niet. En wat voor bak kan je eromheen zetten dan? groetjes.

okkie80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:53

Anders zet je gewoon een losse bak met water in zijn stal,weet je zeker dat hij wel water heeft.

Lovetrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:55

Misschien nog een emmer ofzo in de stal zetten dat ze altijd wat te drinken heeft?

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:55

heb je een automatische drink bak?
en hangt die in een hoek van de stal?
als het in de hoek hangt,dan kan je een stale buis er voor maken,zodat ze niet meer met haar billen tegen de water bak aan kan komen,en zo dus de drollen er niet meer in vallen,
als het automatisch is dan moet je wel opletten dat je geen overstroming krijgt in je stal!
heb ik eens gehad,paard had op de lepel van de bak gepoept en die drukte daardoor in,kon bijna zwemmen in de stal haha
succes ermee.

viperlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 23:23

amazone77 schreef:
heb je een automatische drink bak?
en hangt die in een hoek van de stal?
als het in de hoek hangt,dan kan je een stale buis er voor maken,zodat ze niet meer met haar billen tegen de water bak aan kan komen,en zo dus de drollen er niet meer in vallen,
als het automatisch is dan moet je wel opletten dat je geen overstroming krijgt in je stal!
heb ik eens gehad,paard had op de lepel van de bak gepoept en die drukte daardoor in,kon bijna zwemmen in de stal haha
succes ermee.

hoi,
Ja ik heb een automatische drinkbak. en hij hangt in een hoek ik ga eens vragen of ze dat voor me kunnen maken zon stale buis slim idee! Super bedankt.
Haha en dat je stal bijna overloopte is niet zo fijn nee.

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 08:09

ik heb er ook last van... het is niej leuk om dat er aldoor uit te halen. heeft iemand miss nog een oplossing want de stal eigenaar wil niet apart een stalen buis ervoor doen ...