[EG] Bastiaan, new forest, 16 jaar, zwartbruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Diane_Basje

[EG] Bastiaan, new forest, 16 jaar, zwartbruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 10:36

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar oude eigenaren of verzorgers van mijn pony Bastiaan. Bastiaan is een 16 jarige new forest pony (v. Young Winsome's Adrian), donkerbruin zonder aftekeningen, geboren op 13 mei 1992.

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb Bastiaan in oktober 1996 gekocht van Manege de Zevenkamp in Zevenhuizen, Zuid-Holland. Daar is hij volgens mij die zomer (1996) gekomen. Hij was toen 4. Ik weet dat hij geboren is in Halle, Gelderland, bij de familie Bogerd. Daarvandaan is hij met ong. 6 mnd oud verkocht aan de fam. Oosterman in Nieuwkoop, Zuid-Holland. Hij is als jonge hengst nog op de hengstenkeuring geweest, ik denk dat dat in 1995 is geweest. Als ik het goed begrepen heb is hij als 3,5 jarige verkocht naar drenthe. Ik heb hem dus gekocht als 4,5 jarige.

Ik zou graag;
-opnieuw in contact komen met de fam. Bogerd
-in contact komen met de fam. Oosterman
-weten waar Bastiaan is geweest tussen najaar 1995 en zomer 1996
-informatie krijgen over de hengstenkeuring van 1995 van het New Forestpony stamboek
-weten of Bastiaan als hengst of als ruin verkocht is (hij was ruin toen hij op de manege kwam)
-weten bij wie hij ingereden is
-zoveel mogelijk info van mensen die Bastiaan gekend hebben in zijn jonge jaren!!!!!

Groetjes Diane