Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
) Maar waar kun je dat halen?? Gewoon Divoza ofzo??? En hoeveel kost dat spulletje dan?

weet alleen niet wat het kost.
veel lopen.. trap lopen.. fietsen.. winkelen met je laarzen 
mireya schreef:Ik heb voor het eerst nieuwe leren rijlaarzen bestelt. Ik heb ze iets te hoog en te wijd bestelt... Maak dat veel uit? En waarmee kan ik de laarzen het beste schoon houden? Wat moet ik niet doen? Hoeloop ik ze het beste in. Hoelang kunnen rijlaarzen mee als je ze goed onderhoud? Alle tips zijn welkom!!
Ze zakken vanzelf in bij je enkel. Verder zou ik ze met speciale spullen behandelen voor leren rijlaarzen (verkrijgbaar bij iedere ruitersportzaak) Goed behandelen is belangrijk voor het behoud van je laarzen! Ik heb er altijd heel lang mee gedaan. Heb ze op dit moment niet moet ik zeggen maar ga ze zeker weer aanschaffen! Het rijd veel el veel lekkerder. pres schreef:Cavallo beveelt inderdaad KIWI schoenpoets aan.
Zo'n blikje kun je kopen bij verschillende ruiterzaken maar ook bijvoorbeeld bij een schoenmaker.
Mij heeft dat blikje € 4.95 gekost.
pres schreef:Dat blikje heb ik vorig jaar mei gekocht en heb ik nu nog steeds.
Ik denk dat ik er nog wel een half jaar mee vooruit kan terwijl ik mijn laarzen toch wekelijks poets met Kiwi.
Daarnaast betaal ik graag een paar euro meer als dat het beste is.
Je wilt toch je laarzen zo lang mogelijk kunnen gebruiken en netjes houden.