dubarry laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

dubarry laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 09:34

ik zit er al een tijdje aan te denken om dubarry laarzen te kopen. heerlijk voor op stal als het wat kouder is.
er mee rijden is denk ik niet echt een optie, toch?

hoe bevallen jouw dubarry laarzen? blijven ze lang mooi? hoe zit het met de zolen, garantie e.d.?

en foto's zijn uiteraard ook welkom Haha!

Liezel1

Re: dubarry laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 09:37

Ik heb ze zelf niet, stalgenootje had ze wel.
Die genoot er alleen niet van, omdat ze helemaal panisch werd als er vies stro op kwam..... Die dingen zijn namelijk niet goedkoop.
Ze vond ze overigens wel lekker zitten, maar heeft ze dus niet echt "gebruikt".

miamivice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 09:40

Zijn superfijne laarzen. Wel een investering maar je krijgt er ook wat voor terug. Ik heb er ook wel eens mee buiten gereden.
Succes.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 10:22

liezel: ik ben gelukkig niet panisch als iets vies wordt. weet dat ze duur zijn inderdaad.
heb gehoord dat je ze wel weer heel erg makkelijk kan schoonmaken, klopt dat?

GirlyMelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 10:24

Ja je kan ze gewoon met een natte doek afnemen en er is onderhoudsmiddel voor het leer. Wij verkopen ze namelijk ook Knipoog.

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:01

Ik heb de Cashel, ge-wel-dige laars Ja
Ik ben er elke dag nog blij mee, lekker warme voeten, fijn echt 100% waterdicht en zo weer schoon Lachen
Laatst ben ik er zo het water mee ingelopen, een van de honden had de bal laten liggen, en de laarzen bleven waterdicht.
De zolen slijten amper, ik gebruik de laarzen heel veel en ook op de verharde weg, maar de zolen blijven goed.

Afbeelding

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 10:26

Ze zijn echt super fijn en er is een model waar je mee kan rijden, maar dat vond ik nou niet echt geslaagd..
Maar voor op stal en op concours etc, zijn ze echt heel fijn en heerlijk warm. Ik ga ook maar eens sparen Haha!

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 17:32

Echt super laarzen! Ik heb ze echt heel veel aan en dat kun je er zeker nog niet aan afzien! Heb ze ook gewoon aan als ik m'n paarden ga wassen etc. omdat ik dan zeker weet dat ik geen natte voeten krijg. Als ze vies zijn spoel ik ze gewoon af onder de kraan en af en toe poets ik ze een keer. Ze zijn het geld echt dubbel en dwars waard!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 10:18

Dure laarzen die bij regelmatig gebruik zich niet goed houden. Kan je beter voor de laarzen van Magellan&Mulloy gaan Zijn iets duurder, maar naar mijn mening mooier en houden zich beter.
Afbeelding
Afbeelding

Dit zijn 2 modellen die ze bijvoorbeeld hebben.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:02

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 11:06

penutbutter: heb die ook gezien, maar vind de dubarry's veel mooier

ijspeert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:24

peanutbutter schreef:
Dure laarzen die bij regelmatig gebruik zich niet goed houden. Kan je beter voor de laarzen van Magellan&Mulloy gaan Zijn iets duurder, maar naar mijn mening mooier en houden zich beter.
Afbeelding
Afbeelding

Dit zijn 2 modellen die ze bijvoorbeeld hebben.

Ik heb de ondeste op de foto
Ik heb ook gespaard voor dubarrys een toen in in de winkel was heb ik gepast verschillende modellen en ook merken,en ben uitgekomen op Magellan&Mulloy.
Die zatten toch net iets lekkerder.
Ik zou zeggen ga naar een goede schoenenwinkel met keus uit meerdere warme waterdichte laarzen ne ga passen en neem de gene die lekker zitten.
Heb er geen spijt van en de service van Magellan&Mulloy is net iets beter dan van dubarry
Die heeft mijn zus namelijk.
De zolen zijn nog niet gesleten,maar als ze verzoold moeten worden kun je ze naar de winkel brengen die sturen ze naar de fabriek terug en daar worden de zolen vernieuwd en ook gelijk gekeken of het binnen werk nog heel is en zoniet wordt dat oo vernieuwd.
Je betaald alleen het verzolen de rest is service.

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:29

Ik ben ook helemaal gek van die Dubarry laarzen! Maar vind ze wel erg aan de prijs. Heb dus maar besloten dat ik ze mezelf voor mijn afstuderen cadeau ga doen. Schrik er wel van om te horen dat die Megellan&Mullan nog duurder zijn!!!

Van Dubarry zou ik graag die Galway wilen hebben. Zouden ze in Ierland zelf trouwens goedkoper zijn? Of maakt dat niets uit?

Britt19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:31

ze zitten heerlijk!!
en zijn makkelijk schoon temaken.
ik heb er geen spijt van iig!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 00:07

Ik heb ze ook!!! Ze zijn het geld inderdaad helemaal waard. Je voeten blijven altijd lekker warm en droog. Ik loop er het liefst de hele dag op.
Ik heb ze aan met lesgeven, op stal en naar het strand. Ik heb ze ook vaak aan met leuke spijkerbroek en een leuk shirt. Ik ben helemaal weg van de Dubarry laarzen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:29

Ik wil ook graag het hoogste model Dubarry laarzen. Maar helaas zijn mijn kuiten er te dik voor.
Mooi alternatief ervoor zijn dan de Outdoor laarzen van Lipica. Die zijn goedkoper (189 eeuro, vanaf) en worden op maat gemaakt. Is alleen wel een wachttijd van 10-12 weken voor.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 15:59

die van Lipica vind ik dus ook niet mooi Bloos ben een beetje verwend door mezelf geloof ik, haha

gelukkig heb ik dunne kuiten (kuitmaat 35) en gaat het dus prima passen Lachen

ik denk dat ik volgende week als mijn loon erop staat maar eens even naar de winkel ga waar ze verkocht worden.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 16:01

In een opwelling heb ik vorig jaar dit model laars bij de ANWB gekocht, volgens mij hun eigen merk ofzo, waren rond de 200 euro maar ze hadden een erg leuke kortingsactie.

Ik heb nog nooit zulke warme voeten gehad!!! Kan er dagenlang op lopen, waterdicht, want ook ik stekker gewoon overal doorheen. Superuitvinding voor als je zoals ik in buitenbakken les staat te geven!!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 16:05

Daffodil: die human nature? Die heeft mijn moeder ook, die loopt er ook veel op.

Lissy: als ik zo de fotos zie verschilt het weinig tussen die van lipica/dubarry/human nature. Op het eerste gezicht.
Maar goed, die van Dubarry passen gewoon neit om mijn kuit, en wil wel van dat soort laarzen. Dus dan kom je dus op opmaat gemaakte uit

vaatwasser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 16:07

Waar zijn deze laarzen te koop? Ze zijn wel onwijs stoer!! Het zou wel heel mooi uitkomen als ze in Ierland goedkoper zouden zijn, heb nl. nog een paar klantjes in Ierland zitten.. Lachen

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 16:08

Ja die ja Evelli, werelddingen hoor! Ik ga komende januari weer kijken of ze zo'n aanbieding hebben, tegen inlevering van je oude ANWB pas kreeg je 30% korting en er zat al 20% korting op dus kortom: een koopje!!!

Edit: Op de anwb site zijn ze 160 euro, en ik heb ze voor de helft gekregen (letterlijk gekregen want mijn moeder was zo lief ze af te rekenen)
Laatst bijgewerkt door daffodil op 18-09-08 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 16:09

op de site kan je verkooppunten vinden als het goed is.

de site weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar kan je wel vinden met google

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 16:13

Even offtopic:: Ik hoor altijd van iedereen dat dubarrys duur zijn, nu zit ik even te kijken naar het model Cashel. Hoeveel kosten deze ongeveer??

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 16:18

welk model is dat?

ik weet dat de galway (hoog model) zo rond de 335 euro zit

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 16:24

ze zitten idd allemaal wel rond die prijs geloof ik.

Cashels, das dat model met die soort van gewatteerde schacht