Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dees_daan schreef:mij is juist verteld dat je niet moet spoelen! dan spuit je het vuil er in, ik heb het bij de mijne dan ook niet gedaan, en dat is heel mooi genezen, afblijven zou ik zeggen.. houd het even in de gaten, maar ik zou nu niet gaan spoelen
alleen aan de buitenkant..Lindy1982 schreef:ik heb dat bij die van mij ook niet gedaan en het is ook super genezen moet wel zeggen dat ik het in het voorjaar he gedaan.. dat is de beste tijd voor castratie omdat er dan nog wat minder vliegen zijn minder kans op ontsteking en het land is minder nat
Jelle6 schreef:Ik heb die van mij ook in het voorjaar laten castereren en niet niet gespoeld omdat hij als de dood was voor de slang.. maar mooi dat hij de hele zomer met een ontstoken casteratie wond heeft gezeten... Als ik weer een paard laat castereren zorg ik er eerst voor dat hij gewend is aan de slang...
dees_daan schreef:die van mij loopt ook in het land, zodra hij weer wat wakker werd, en kon lopen hebben we hem op het land gezet, en we zijn er verder niet aan gekomen, als je nu met die slang gaat spuiten dan heeft ie daar een vervelende ervaring mee, ik zou het even aankijken, in de gaten houden of het niet gaat zwellen, en anders je DA idd even bellen..

En hij verzette geen stap!
Maar toen had hij denk ik ook minder pijn.

xxamy schreef:eh je mag een ruin wel afspuiten hoor
Ibalia schreef:Dit is dus de reden waarom wij paarden vanaf het begin laten wennen aan de waterslang. Niet om de TS af te kraken hoor!