[EG] Garant, 18/20 jarige ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tallout

[EG] Garant, 18/20 jarige ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 17:22

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar de oude eigenaar(esse) van Garant. Ooit heb ik met iemand gesproken (die ook op manege spaarnwoude reed) die de oude eigenaar kent. Ik weet dat hij vroeger een andere naam had, maar welke ben ik even vergeten, het is inmiddels ook al 3 jaar geleden dat ik deze mevrouw sprak.

Garant is rond de 20 jaar oud, zijn ras weet ik niet, het is een ruin, vroeger was het een jachtpaard(geloof ik, kan ook anders zijn) en hij is redelijk groot. Zijn schoftmaat is 1.80 Hij staat nu op manege spaarnwoude, al heel wat jaren....

Hij is bruin, met een heel lief stipje en heeft 2 witte achtervoetjes.....

Wie o wie?! Ik heb heel veel vragen en ben erg benieuwd hoe de liefde vanmijn leven eruit zag als veulen en als jachtpaard!

Groetjes!

Even wat foto's om het makkelijk te maken:

Afbeelding

Afbeelding

DiamondDaan

Re: [EG] Garant, 18/20 jarige ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:39

Ik hoop echt dat je de eignaar vind .. zo'n geweldig beest.. trouwens weet de eigenaar van spaarnwoude z'n oude naam niet meer.. mayby staat het op z'n paspoort

x

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 17:56

Ja goed, idee, zal het maandag meteen navragen!! Misschien kom ik dan ook achter zijn geboortedatum......

Kom er vandaag achter dat het geen jachtpaard is geweest zoals het mij ooit is verteld! Hij heeft M2 Dressuur gelopen! De vorige eigenaren stonden in Muiderberg, of Muiden zoiets.....

dodaan22 schreef:
Ik hoop echt dat je de eignaar vind .. zo'n geweldig beest.. trouwens weet de eigenaar van spaarnwoude z'n oude naam niet meer.. mayby staat het op z'n paspoort

x

Heb het zojuist gevraagd, ze gaat op zoek naar zn papieren.......
Laatst bijgewerkt door Tanja op 22-09-08 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, oa wegens te vroeg omhoog schoppen topic.

DiamondDaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:44

Erg jammer dat er nog steeds niets is gevonden! het zou zo leuk zijn! Als je meer wist he Chan! Maarja we wachten af ! Hopelijk reageerd er nog iemand of krijg je z'n papieren! Ach gut

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 19:19

Edit: Garant was geen jachtpaard. Hij heeft M2 Samengsteld dressuur gelopen