misschien ga ik met tijd terug een nieuw trailer aanschaffen liefst een 2paard, heb maar 1 paard maar vind het wel handiger kan je eens opzadelen binnen als het regent enzo.. welk merk raden jullie aan? ik zat vooral aan bockmann te denken maar er bestaan zodanig veel merken.. atec, westfalia, bockmann, humbaur, ifor williams, enz enz ik dacht eerst aan zulk klein camiontje met B rijbewijs maar dat kost natuurlijk massas geld als je degelijk materiaal wil liefst trailer met zadelkamer, eetbak, stootkussens,...
stap gewoon eens naar een dealer of trailerhandelaar en ga daar eens rustig op je gemak rondsnuffelen, dan heb je er een hoop bijelkaar om te vergelijken. Of kijk op een wedstrijd eens goed op het parkeerterrein rond. Wij kunnen wel advies geven maar je moet m toch zelf aanschaffen
misschien eens kijken op de site van bockmann? Hier vind je verschillende trailers, en als er 1 is die je aanstaat kun je contact opnemen met een leverancier. Verder kun je natuurlijk ook bij een tailerboer langsgaan om je te orienteren en advies in te winnen. Qua prijs, met de wensenlijst die je hebt zit je naar mijn idee gauw €6000,- en hoger