[EG] 9 jarige arabier uit de buurt van Maastricht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jardynn

[EG] 9 jarige arabier uit de buurt van Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 14:12

Ik ben op zoek naar een arabiertje dat volgens de woorden van de vorige eigenaar "ergens in een manege of stalling in de buurt van Maastricht" staat. Ik weet dat dit erg vaag is maar ik heb nog enkele aanknopingspunten:
De manege/stalling moet in de buurt van een molen zijn en het arabiertje dat in 2000 werd geboren in Belgie had oorspronkelijk (volgens de BAPS papieren) de naam TIGER. Maar dat kan intussen natuurlijk al veranderd zijn.
Het werd verkocht door Jo Cuypers van Mardescha Arabians (in Nieuwstadt)maar die kon zich de naam van de koopster (een jongedame) niet meer herinneren. Het gaat om een bruine ruin.

Als iemand met deze (beknopte) informatie een belletje hoort rinkelen. Iets van..."dat zou wel eens XXX kunnen zijn, dan zou ik het heel erg op prijs stellen als je het me liet weten.

Alvast bedankt,

sjattukuh25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:08

Hey Jardynn,

Het is al een verouderd bericht maar denk reageerd toch maar even. De plek die jij bedoelt met de molen is manege/pensionstalling Hartman.

Marlou is daar de eigenaresse en het zou kunnen dat je daar je arabiertje kunt vinden.

Dit is de website van de desbetreffende manege: http://www.vroendael.nl/manege

Hopelijk heb je er voor als nog iets aan.

groetjes Sjattukuh

Binckydenice

Re: [EG] 9 jarige arabier uit de buurt van Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 14:10

TigerBD hier op bokt heeft een bruine ruin die tiger heet...