weer niet kunnen starten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

weer niet kunnen starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 11:48

ik wil even mn verhaal kwijt

ik heb mn paard nu net een jaar en wou dit jaar in het binnen zeizoen gaan sraten helemaal geregeld met mensen die ook zouden gaan en die toch ruimte hadden in hun twee paards trailer

nou ik ben aan t trainen en heb wedstrijd kleding gekocht wij zij e r klaar voor krijg ik op het laatste nippertje te horen dat ze toch nog niet gaan starten.

Ik baal zo vresleijk had me er zo op verheugd om eindelijk te kunnen starten Boos!

Weet iemand misschien een oplossing zonder elk weekend een trailer te moeten huren of er een kopen want dat geld heb ik nu gewoon even niet

Anoniem

Re: weer niet kunnen starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:52

Organiseerd je eigen vereniging geen wedstrijden? Of zoeken naar wedstrijden in de buurt waar je lopend heen kan. Anders kan je iemand zoeken die met meerdere paarden start (met vrachtwagen naar wedstrijd) zij zullen minder snel afzeggen omdat als er 1 paard bijvoorbeeld kreupel is de andere paarden nog wel kunnen starten.

En tsja, als je van een ander afhankelijk bent dan zul je dit helaas toch houden. Niet altijd kunnen de andere er iets aan doen, het kan ook overmacht zijn.

In elk geval veel succes als je gaat starten, je moet maar zo denken; wedstrijden zijn er nog jaren! Dat je er nu één mist is niet zo'n ramp Knipoog

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:00

idd, zet eventueel een advertentie in de manege zodat je iemand kan vinden die een plek overheeft in de wagen.
ik heb met mijn pony ook concoursen gereden maar had geen vervoer omdat mijn vader geen vrij kan nemen op zaterdag en mijn moeder niet durft te rijden met de kar.
ik reed er 2 op de manege daar ging ik dan lopend heen en 2 in hoogland, met viertal en pinksterconcours meer kon niet.
soms moet je je er bij neerleggen en wie weet komt er later nog een plekje vrij.

veel succes in elkgeval als je gaat starten

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 12:20

Of niet ieder weekend op concours, zo kun je tussendoor sparen om een trailer te huren. Voor een dag kost het meestal rond de 35 euro.

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:49

Je kunt hier op bokt een advertentie zetten of op marktplaats, een oproepje of er iemand is waarmee je kan meerijden.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 16:39

hey thanx voor alle tips

lopens met mij paard gaan is niet zo'n goed idee hij wordt dan zo druk dat wedstrijd rijden niet echt zin heeft
heb al advertenties geplaatst heeft niet geholpen

ben toch bang dat ik moet wahcten tot ik n trailer kan kopen

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 18:10

Of op startlijsten kijken van concoursen in de buurt, misschien ken je mensen van naam en kun je hun dan benaderen of je kunt meerijden als je de zelfde wedstrijdschema's aanhoudt.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 10:30

nou heb een beetje mazzel kan een heel goed paard erbij rijden en die man wil wel op concours hopelijk gaat het door hahaha