vraag over deken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Gentle_Joy

vraag over deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 22:06

Ik heb zelf eigenlijk altijd dekens van BR alleen nu vroeg ik mij iets af.

Ik heb eind vorig jaar alvast een winterdeken gekocht voor dit jaar. die zit echt super.
Nu had ik er leuk meteen een bijpassende zweetdeken bij meebestelt alleen is die een stuk groter :S
Nu is dat niet erg , maar mijn vraag is ik wil een regendeken van BR en zal die dan vallen als de winterdeken of als de zweetdeken?

staat iets ingewikkeld zie ik , ik hoop dat iemand me kan helpen Bloos
ohja: me paardje meet ongeveer 1,65m nu en vorig jaar 1,62 en toen had ze dekenmaat 185 en nu van winterdeken 195.

Aukelizzy

Re: vraag over deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 08:10

Ik zou voor de maat van je winterdeken gaan.(dus 195)
Je hebt een jong paard dat het afgelopen jaar nog3 cm gegroeid is.
Ze moet dus nog gaan uitzwaren en dan past ze prima in de 195. Vaak rekken de zweetdekens ook iets meer waardoor ze wat ruimer vallen. En in het ergste geval: Bonnetje bewaren en gewoon omruilen als hij echt niet past Knipoog

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 08:20

idd Aukelizzy! Zéker 195 nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 08:22

Zeker 195 nemen. Een jong paard zou waarschijnlijk ook nog wat in de breedte zijn gegroeit en niet alleen in de hoogte waardoor de dekens ook al wat kleiner vallen.

En liever een deken (vooral met regendekens) die iets over dr kont heen vallen dan een stuk paard bloot laten.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 08:39

HAR-->SV

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 12:58

Judith_ schreef:
Zeker 195 nemen. Een jong paard zou waarschijnlijk ook nog wat in de breedte zijn gegroeit en niet alleen in de hoogte waardoor de dekens ook al wat kleiner vallen.

En liever een deken (vooral met regendekens) die iets over dr kont heen vallen dan een stuk paard bloot laten.

dank iedereen voor jullie reactie.
een 195 is enkel nodig omdat ze anders schuurplekken op dr borst krijgt denk.

Ze is afgelopen jaar enkel in hoogte gegroeid niet echt in breedte.zal dit jaar wel gebeuren Haha!

Bedankt iedereen!