Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Karoliefje_ schreef:Ik snap echt niet waarom je hier zelfs nog een topic over opent terwijl je je eigen fout weet, wat verwacht je?? 8e?
pippalex schreef:Karoliefje_ schreef:Ik snap echt niet waarom je hier zelfs nog een topic over opent terwijl je je eigen fout weet, wat verwacht je?? 8e?
Wel grappig dat de paarden in je profiel ook niet voor de loodlijn lopen.. Maar goed..
pippalex schreef:Karoliefje_ schreef:Ik snap echt niet waarom je hier zelfs nog een topic over opent terwijl je je eigen fout weet, wat verwacht je?? 8e?
Wel grappig dat de paarden in je profiel ook niet voor de loodlijn lopen.. Maar goed..
Ik heb al een paar keer gezegt dat ik weet wat er mis is, maar vroeg me vooral af of de proeven niet vooral zijn veranderd om die punten te geven bij de onderste punten op het coupon..
Karoliefje_ schreef:Ik wil haar er alleen op attenderen dat in de B ze daar ook op letten omdat de B het begin is, ze kunnen geen combinaties over laten gaan naar de L1 waarvan er gen impuls is, achter de loodlijn, geen aanleuning etc.
En dat ze dan gelijk begint dat mijn paard ook niet voor de loodlijn loopt, zegt meer over haar dan over mij. Want ik weet mijn eigen fouten en heb goed les, ik werk er elke dag aan.
En je toon in dit bericht is iets anders dan het eerste bericht dat je plaatste, daar zit nl helemaal geen toelichting of wat dan ook in, in tegenstelling tot reacties van anderen.
daffodil schreef:Ik zie honderd keer liever een paard/pony in de ring met het neusje er iets uit maar lopend in een heerlijk vlot tempo, goed onder controle dan een zwaar onder het tempo kruipend ding met de hals in een krul waar je U tegen zegt.....
, dat paard is groen en we verzamelen paarden niet eerder dan dat ze in evenwicht zijn! Ze worden gewoon naar de regels van de dressuur opgeleid en men moet helemaal niet wíllen zien dat een ruiter zo´n paard gaat zitten houden!