Ik heb een 4 jarige ruin Zazoe.
Het probleem is alleen dat hij met een merrie in de wei staat die hij nou nogal super super super leuk vind een beetje te leuk dus! Nou het probleem is dus als ik zazoe uit de wei haal en de merrie gaat hinnike zazoe zo omdraaid en ik hem niet meer hou hij rent alsware gewoon door me heen.
Onderlaats ook de dierenarts kwam langs dus mijn moeder had zazoe in de stal van mijn nichje gezet,Toen kwam mijn vriendin met de merrie aan en zazoe werd helemaal gek hij is gewoon over de stal gesprongen mijn oom en mijn vriendin hebben hem proberen tegen te houde maar het lukte niet zijn hele achterbenen lagen open gelukkig niet erg! maar gewoon het velletje eraf ik had hier dus geluk mee ik werd gebeld dat hij dat gedaan had Maar jullie snappen denk ik wel dat dit erg vervelend is ik heb hem ook al eens in een andere wei gezet maar dit ging ook niet hij rende gewoon door alle draden heen.
Erg fijn dus. En als hij dus iets wilt is hij zo sterk dat het wel lijkt dat die blind is. Mijn vraag is dus hebben jullie hier nog tips voor of is hier echt niks aan te doen?
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal

..