[EG] Shin Shan, 9 jarige vosruin v. Cabochon

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JollyJumper

[EG] Shin Shan, 9 jarige vosruin v. Cabochon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 15:41

Ik heb sinds kort een nieuw paard en ik zou het leuk vinden om wat meer over zijn verleden te weten.
Hij is gefokt bij v. Norel van de Pretendenthoeve in Wapenveld en met 3 jaar terecht gekomen bij mensen in Zeeland (de provincie). Hij heeft bij die mensen onder de naam Shin Shan B wedstrijden gelopen tot Z2/ZZ licht. Via, via is hij in mijn bezit gekomen en ik heb begrepen dat die mensen in Zeeland absoluut geen contact willen met een evt. volgende eigenaar. De mensen waar ik hem van gekocht heb, hebben dan ook moeten beloven geen naam of adres door te geven. Nu heb ik die naam en adres wel gekregen (van de KNHS) maar ik respecteer wel de wens van die mensen en van de mensen waarvan ik hem gekocht heb dus ik zal ze niet bellen. Maar misschien is er wel iemand hier op Bokt die Sanchez (zoals hij bij ons heet) kent van vroeger en me wat meer kan en wil vertellen over hem. Het is een vosruin van Cabochon x Saros xx x Duc de Normandie van 1.80 hoog. Hij is geboren in 1999. Hij heeft alleen een bles en verder geen aftekeningen en heeft dus tot eind 2007/begin 2008 Z2 gelopen en is ook een keer of 3 ZZ licht gestart.

Afbeelding

Afbeelding

In mijn profiel staan nog meer foto's.

JollyJumper

Re: [EG] Shin Shan, 9 jarige vosruin v. Cabochon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 20:22

Mijn topic is nu meer dan een maand oud en ik mag em dus volgens de regels omhoog schoppen Haha! . Nog even een kleine wijziging, Sanchez is geen 1.80 maar volgens onze meting 1.84...
En ik weet dus wel de naam van de vroegere ruiter en die kan evt. per pb bij mij opgevraagd worden mocht er iemand twijfelen...

Binckydenice

Re: [EG] Shin Shan, 9 jarige vosruin v. Cabochon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 08:08

Ik zou als ik jouw was toch die mensen contacteren, alleen hun zouden jouw antwoorden kunnen geven. Misschien hebben ze het er op dit moment al minder moeilijk mee!