Ik heb dus een vraag, hoeveel het ongeveer zou kosten voor mij om een D-pony te leasen.
De manege waar ik rijd, heeft me gevraagd of ik Flikka wil leasen, dan moet ik er ook wedstrijden mee rijden en lid worden van de ponyclub.
Ik weet er nog niet veel van, we moeten deze week nog eens bellen voor de prijzen en voor hoe en wat.
Maar ik weet wel:
- ik krijg 2x les per week, 1x gewoon les en 1x van de ponyclub. Ik weet niet of dit bij de prijs is inbegrepen of niet..
- Ik mag max. 4x per week rijden
- ze hebben een binnen en buitenbak (weet niet hoe groot)
- Wasplaats
- Er zijn nog wel andere lessen op Flikka, weet alleen niet wanneer.
- Luxe stallen, (hoewel mijn pony wel de enigste is die zijn stal moet delen met een kleinere pony (wel extra grote stal natuurlijk))
- Ik denk dat ik geen zadel/hoofdstel/deken enz. aan moet schaffen
- DA, Tandarts, hoefsmid enz. weet ik niet of het is inbegrepen of niet
- Ik moet er dus ook wedstrijden mee rijden, ik mag dan wel hun trailer gebruiken. In de winter moeten wedan zelf rijden met de trailer omdat hun dan niet mee gaan (mijn ouders kunnen daar niet eens mee rijden!). Ik weet niet of dat dan nog geld kost
- Ik moet ook nog een ponyclublidmaatschap erbij betalen.
- Ze hebben wel een paar weien (weet niet hoeveel precies , een stuk of 8?)
- Volgensmij hoef ik de stallen niet uit te mesten of andere dingen die met de verzorging te maken hebben, ik woon ook best ver weg van de manege..
Ik ga het verder wel heel erg druk krijgen, ik zit nu in 4vwo en heb ook nog een eigen shetlandertje!
Ik hoop dat het niet al te veel gaat kosten natuurlijk, want ik moet ook een deel zelf betalen
zelf zat ik te denken aan zo'n €125,- per maand? (heb echt geen idee
)Oja, sorry dat ik hier een nieuw topic over maak, maar ik zie dat het andere topic wel heel erg oud was.
Ik weet niet of dit mag?