Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MarcoBorsato schreef:Sowieso een wat ouder verkeersmak paard meenemen, en erop gaan zitten lijkt mij niet verstandig...
dus jij er naast, op de grond en iemand aan de andere kant op de fiets! Komt vast goed! Maartje1990 schreef:MarcoBorsato schreef:Sowieso een wat ouder verkeersmak paard meenemen, en erop gaan zitten lijkt mij niet verstandig...
juist wel.. als je erop zit ben je sterker/meer controle dan als je er (alleen) naast loopt dus ik zou er wél op gaan zitten en óok iemand er langs en het lijkt me slim om er dus nog een verkeersmak paard bij te hebben
Wiesje schreef:mijn tip is: maak je toch niet zo druk!
Je ziet nu al olifanten op een stuk weg waar je over drie weken pas overheen moet.
Pak hem eens aan een hoofdstel/bit met touw en ga eens wandelen. Je hoeft die route niet tot in den treure te oefenen, als je pony je gewoon vertrouwd en jij normaal doet is er niks aan de hand.
19LindA83 schreef:Het is niet zo dat ik altijd nerveus ben met een paard op de weg... Het is meer het feit dat dit mijn eerste jonge (eigen) paard is, al die dingen die je voor het eerst gaat ondernemen ken ik dus niet, en ben dus benieuwd naar hoe andere het aanpakken puur omdat ik hem niet wil "verpesten"

friezenfan2 schreef:misschien die van jouw samen met de andere kennis laten maken
gewoon naast elkaar poetsen
is die andere wel verkeersmak?
Aeris schreef:10 minuten is een heel kort stukje.
.