Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ik kan mezelf witwassen op dat beest, maar zodra ik er een wit dekje opleg lijkt hij geel, en die bruine sproeten verergeren het alleen maar. Vandaar dat ik inderdaad ook voor een chique zwart dekje wilde gaan. 
Fitzroy schreef:Dat valt toch niet te controleren, jury. Je zou wel erg blonT zijn als je dat op het protocol zou zetten
Fitzroy schreef:Dat valt toch niet te controleren, jury. Je zou wel erg blonT zijn als je dat op het protocol zou zetten
Anyway, mijn voorkeur gaat uit naar een wit dekje, ook op een schimmel.
jury schreef:Officieel moet je een 8 voor verzorging krijgen. .

Fitzroy schreef:jury schreef:Officieel moet je een 8 voor verzorging krijgen. .
Waar staat dat in het reglement ?? Heb ik echt nog nooit van gehoord, zelfs niet op diverse bijscholingen.
Is maar net welke cursusleider je hebt gehad
__KELLY schreef:volgensmij mag je of een club dekje (sommige clubs hier hebben een blauw of groen dekje .. )
en anders moet je (volgensmij, heb het dacht ik laatst nog gelezen) geel, creme, zwart of wit op je paard doen.
Ik doe ook altijd een wit dekje op mn schimmel ... ze is nu echt altijd spierwit na een wasbeurd dus veel moeite hoef ik er iig niet voor te doen .. behalve dan een wasbeurd van +/- 10 min en zorgen dat ze een deken opheeft zodat ze niet opnieuw vies wordt.