Last van het achterwerk!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Angel83

Last van het achterwerk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 09:42

Ik heb misschien een hele domme vraag/probleem waar ik al een tijd mee zit en nu toch maar eens wil oplossen. Elke keer als ik in galop ben geweest en thuis kom, heb ik open schuurplekken op mijn billen. Een ander lid van onze manege had zo'n bonthoes over het zadel heen altijd omdat zij daar ook last van had. Die hoes hielp enorm want je glijd niet meer door het zadel. Nou wil ik zelf ook zo'n hoes, maar weet helemaal niet waar het te krijgen is. Heb al op verschillende plekken gezocht. Maar bij wedstrijden is het een beetje lastig met zo'n hoes denk ik? Weet niet of het mag. Dus eigenlijk wil ik het zonder die hoes ook oplossen. Wie kan mij helpen met dit heikel probleem?

Dav

Re: Last van het achterwerk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 09:43

Draag je wel goed ondergoed?
Dat kan ook veel irritatie geven!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 09:53

Angel83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 10:03

Hartstikke bedankt voor de tips!! Ik draag zelf ook boxers en nooit strings, lijkt me niks. Maar welk zadel of rijbroek ik ook heb, niets helpt. Nou, op naar de zeeman voor naadloos ondergoed en de drogist voor zalf!! Heel erg bedankt!

Mar_Gipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 10:04

Je kan ook een paardrijbroek met (kunst)lederen zit kopen, dan schuif je ook niet meer zo. Zorg dan wel dattie goed past.

Zo'n bontje voor op je zadel kun je gewoon bij de ruitersportzaak kopen.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 11:58