Opgepast voor Svarava resort in Tsjechië

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dominica

Opgepast voor Svarava resort in Tsjechië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 19:21

In april van dit jaar boekte ik een arrangement verblijf met paardrijlessen voor 10 dagen in Svarava. Dit was bij E en S;
Enkele weken nadien kreeg ik bericht dat Svarava was overgenomen door een nieuwe eigenaar en nu Svarava resort heet, maar ik kreeg de garantie dat er geen probleem was met mijn arrangement, mijn boeking werd overgenomen door de nieuwe eigenaar.
Gisterenavond, vijf dagen vooraleer ik naar Tsjechië afreis krijg ik dan bericht van S dat zij met de paarden zijn weggegaan van Svarava. Wanneer ik dan belde met John Woudenburg, huidig uitbater van Svarava resort wist die mij te vertellen dat hij wel mijn boeking had overgenomen van E en S, maar aangezien zij zoveel schulden bij hem hebben wil hij mij mijn geld niet terugstorten. Ik heb 450 euro voorschot betaald, dit is dus een behoorlijke som geld die ik nu kwijt ben. Ik ben eigenlijk slachtoffer van geruzie tussen hen.
Aangezien ik dit allesbehalve een correcte manier van werken vind wil ik jullie toch waarschuwen.
Zijn er mensen die weten bij welke organisatie ik evt. terecht kan voor klachten.
Bij de politie in België klacht neerleggen heeft geen zin aangezien de feiten zich voordoen in Tsjechië. Ik ben eigenlijk op zoek naar een soort van consumentenorganisatie die evt. zou kunnen bemiddelen.

Alvast bedankt,

Gemis Dominica
Laatst bijgewerkt door Revanches op 24-01-11 21:58, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: naam verwijderd

Judje

Re: Opgepast voor Svarava resort in Tsjechië

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 13:55

BRT --> TAO

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 14:06

en kan hij je arangement dan niet verder overnemen waardoor jij toch daarheen kunt voor rijlessen of wilde je speciaal voor die andere mensen erheen?
Laatst bijgewerkt door cissy op 03-09-08 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

xsimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 14:08

misschien groeten van max?
Doe doen volgens mij ook zulke dingen regelen! Lachen

Dominica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 18:06

Ik heb net van E en S bericht gekregen dat zij mij mijn geld teruggestort hebben. Ik wacht nog enkele dagen af om te zien of het effectief op mijn rekening staat, maar na deze stresserende dagen begin ik nu toch wat hoop te krijgen dat alles in orde komt. Zeker nu ik bericht gekregen heb vanuit Tsjechië dat ik in een manège in het zuiden van Bohemen paardrijlessen kan komen volgen.
Hopelijk dus al goed eind goed en een pluim voor E en S.
Dominica

Dominica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 08:41

E en S hebben belofte gehouden en mijn geld teruggestort.
Zo zie je maar wat een krachtig medium internet is.

Dominica