Winstpunten blijven bestaan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pippalex

Winstpunten blijven bestaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 11:58

Hallo,

Ik heb nu al een paar jaar geen startkaart meer bij mijn merrie omdat ze een paar keer een veulen heeft gehad.

Voor die tijd hadden we een startkaart en b met 2 winstpunten gereden.

Nu wil ik voor Januari weer een kaart aanvragen, zijn mijn punten dan nog blijven staan?
En waar en hoe kan ik dit terug vinden ik dacht op de KNHS site, maar ik kan niets vinden..

Alvast bedankt..

gomir

Re: Winstpunten blijven bestaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 13:13

Punten zijn gewoon blijven staan als het goed is. Een enkele keer is er iets kwijt als het nog van voor de fusie van de bonden is, geloof dat dat met name een probleem was bij oud-NKB-ers.

Op de KNHS kun je alleen van actieve combinaties de standen terugvinden. Als je het wilt weten zou je even kunnen bellen of mailen(oude combinatienummer even bij de hand houden).

Maar het maakt weinig uit voor de klasse waar je in gaat starten volgend jaar. Dus je kunt het ook gewoon afwachten.
Ik vermeld bij de startkaartaanvraag vaak even het oude combinatienummer, maakt het voor de KNHS ook wat duidelijker.

pippalex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 14:50

Het maakte mij ook inderdaad niet zo heel veel uit, maar het kon zijn dat er een soort database was voor de combinaties..

Ik had ook ondertussen de tussenstand van mn huidige combi gevonden op de KNHS site, dus kan dat straks met die andere ook weer zo terug vinden..

Maar blijven de punten van het oude paard ook bestaan bij andere naam of andere vereniging??

In ieder geval bedankt tot zo ver..

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:54

als je je startkaart aanvraagt krijg je een cominatienummer.
op knhs.nl mijn knhs, kun je je punten nazien.

pippalex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 16:09

Zover was ik inderdaad..

Maar als het paard met een andere naam start, en bij een andere vereniging dan blijft de combinatie, dus de winstpunten toch ook staan??

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:38

ja, paard heeft ook uniek nummer.
Het hangt een beetje vanaf hoe lang het geleden is en of eea toen al digitaal geregistreer werd.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:47

Ik zet uit voorzorg ook altijd mijn oude combinatienummer met het betreffende paard erbij. Dan weet ik zeker dat het goed gaat.

tellom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:37

Het is dus altijd verstandig om je coupons te bewaren van je wedstrijden ,als je die niet kan overleggen bij de knhs ben je alles kwijt als hun de coupons niet meer hebben.
Is dus bij mij gebeurd kon weer helemaal overnieuw beginnen. Slapen

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 19:55

Ik heb laatst gebeld om te informeren, of mijn oude punten nog bestonden en kreeg de volgende informatie: Als het langer dan 7 jaar geleden is, moet je weer opnieuw starten!
Alleen als je Prix St George hebt gereden, blijft het tot 15 jaar staan.

Nou lekker dan, bij mij is het 18 jaar geleden....dus dag punten, als ik wil starten moet ik weer helemaal terug naar de B, nou daar heb ik geen zin meer in, dus voor mij geen wedstrijden meer Frusty

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 15:28

Tja, dat is een beslissing die je zelf moet maken Lachen Als je de b te min vind en daarom geen wedstrijden wil rijden, komt het op mij over dat je wedstrijden rijden bij voorbaat al niet echt leuk vindt...

Afijn, heeft dat niet te maken met de fusie's destijds? ik meende laatst toch gehoord te hebben dat je 10 jaar na dato nog in een dergelijke klasse mag starten. Dus als je zelf M2 heb gereden en je een paard koopt dat lang geleden ook heeft gedaan mag je weer M2 starten. Lachen
LIjkt mij trouwens dat als je aan kunt tonen dat je in een klasse heb gereden dat dit nooit een probleem hoeft te zijn en dat je weer in de B moet beginnen.