Hele wazige titel ik weet het... Heb ook geen idee waar neer te zetten..
Mijn zus is lid van de aklo Groningen. Dat is voor studenten en dan kunnen ze sporten.
Ze hoorde van een meisje dat ze ook kan paardrijden via de aclo.... alleen geen idee op welke manege dat is. En aangezien ze voorlopig nog niet naar school hoeft heeft ze mij gevraagd of ik het wellicht eens op bokt kon vragen, en meteen ook naar ervaringen.
Mijn zus heeft een beetje een trauma van het paardrijden.... Mijn paard heeft haar namelijk gruwelijk eraf gebokt..
Ik heb haar later nog wel op het paard van een vriendin van mij gezet... braafste paard wat ik maar ken, en zelfs hij werd wat turelurs van haar zenuwen.
Ze vind dit zelf wel jammer, we hebben aardig vaak paarden gehuurd. En toen ze mijn verhaal over de buitenrit op Terschelling hoorde wil ze dat ook graag doen.
Ik vind het ook erg jammer dat ze niet meer rijdt. Ze heeft er aanleg voor en een hele mooie houding.
Maar eerst moet ze over haar angst heen.
Dus wie o wie weet via welke vereniging word gereden als je lid bent van de aklo!
Bedankt! Ook namens mijn zus!
Laatst bijgewerkt door paardje2005 op 30-08-08 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt