Eurostar rijbroek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Singeltje

Eurostar rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 13:56

Ik heb een donkerblauwe Eurostar rijbroek. Ik vind het wel goede kwaliteit. Maar tussen mijn benen, waar het zadel zit, komen er pluisjes af. Nochtans is mijn broek nog minder dan een jaar oud! Erg vind ik het nu niet, maar ja... Hebben jullie dat ook?

Denatje

Re: Eurostar rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 14:06

ja ik heb een eurostar broek gehad en die had dat ook maar voor derest wel een goed merk toch???

Singeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 14:08

Ja, inderdaad, die zitten goed!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 14:08

Ik heb er met mijn eurostar geen last van.

Dingess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 14:12

Ik heb ook een eurostarbroek , maar ook idd geen last.
Vind het een super broek zit gewoon erg lekker

Singeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 14:13

Ik heb het model " Sprint " ofzoiets... raar...
En Dingess, ja die zitten super hé!!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 13:59

Geen last van...

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 14:01

ja ik heb t ook met mijn eurostar een klein beetje. kan over het algemeen niet veel kwaad merk ik. want ik heb er eentje die heeft dat ook, maar die draag ik al jaren en die is nog steeds heel

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 15:49

jaa, ik heb dit ook wel..
jammer want het is een heel mooie broek

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:04

Ik heb er ook last van, ik heb het model Klara. Dat schijnt van een bepaalde stof gemaakt te zijn die snel pluist. Ik had het direct al toen 'ie nog net nieuw was. Je kan er weinig tegen doen.. Ik heb de broek inmiddels al 6 jaar en intensief gedragen, dus kwaliteit is het wel. Lachen

Singeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 19:58

Maar hoe komt dat die pluizen? Van over het zadel te schuren? Waarschijnlijk hé....

clara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:45

Ik heb het ook bij al mijn eurostar broeken, ze zitten echt super lekker dus ik stoor me er niet aan. Ze gaan ondanks de pluisjes jaren mee.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:22

Een van mijn broeken is van Eurostar, met het pluizen valt het wel mee moet ik zeggen. Ik zit nooit op kunststof zadels, misschien dat dat meespeelt? Verder schuif ik ook niet heen en weer over het zadel in galop, aangezien ik dan verlicht zit Knipoog

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:24

Ik heb daar ook last van bij mijn eurostar broeken. Vooral in mijn knieholte zijn ze erg aan het pluizen, maar verder vind ik het kwalitatief wel fijne broeken!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:27

Anieke89 schreef:
Ik heb daar ook last van bij mijn eurostar broeken. Vooral in mijn knieholte zijn ze erg aan het pluizen, maar verder vind ik het kwalitatief wel fijne broeken!

De pluisjes in de knieholtes komen bij mij van het klitteband bovenaan mijn thermolaars, als je daarmee fietst krijg je vanzelf pluisjes. Niet alleen bij Eurostarbroeken kan ik je vertellen Clown

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:46

Ligt aan de stof van sommige ES broeken, die gaat pluizen als er wrijving ontstaat. Ik heb het ook bij mijn Klarissa's, maar bij mijn geruite ES heb ik er geen last van.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 22:23

hestejente schreef:
Ik zit nooit op kunststof zadels, misschien dat dat meespeelt? Verder schuif ik ook niet heen en weer over het zadel in galop, aangezien ik dan verlicht zit Knipoog

Ik rijd ook nooit met kunsstof zadels, en toch hebben mijn beide ES Klara-broeken pluisjes. En bij de galop hoor je ook niet heen en weer te schuiven over je zadel, dan doe je iets verkeerd Knipoog
Er zijn wel vaker topics geweest over het pluizen van de ES rijbroeken, er werden wel eens tips gegeven om met een scheermesje die pluisjes eraf te halen. Ik heb het zelf nooit geprobeerd trouwens Lachen

Sniesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 22:29

Ik heb ook 2 ES Klara broeken en beide pluizen zowel tussen mijn benen als bij mijn knieën aan de binnenkant! Ook mijn zusje heeft een ES Klara en ook bij haar pluist deze. Alle drie de broeken nog een 1 jaar oud, maar ondanks de pluisjes zijn ze niet echt dunner geworden op die plekken. Ik laat ze dan ook maar lekker zitten, zolang 't pluisjes zijn blijven ze wel zitten. Ik ben bang als je ze weg gaat snijden ze dan hun 'grip' gaan verliezen en dat de kwaliteit van je broek dan wel snel achtuit zal gaan.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 22:32

Sniesjuhh schreef:
Ik ben bang als je ze weg gaat snijden ze dan hun 'grip' gaan verliezen en dat de kwaliteit van je broek dan wel snel achtuit zal gaan.

Dat denk ik ook, vandaar dat ik ze ook maar gewoon laat zitten.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 22:35

Ik heb het ook bij mijn Eurostar...
bij mij zijn het nu al bijna 2 gaten.. je kan al door stof heenkijken
echt zonde
want tis mijn lievelingsbroek Boos!

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:12

Ik rij al jaren met Eurostar broeken en het heeft niet altijd wat met het merk tye maken.
De pluisjes zijn resultaat van wrijving tussen de stof op die plek, daardoor krijg je die pluisjes.
De een heeft het meer dan een ander omdat niet iedereen gelijk loopt, rijd of wat dan ook, gewoon een soort slijtage.
Verder is het gewoon zo dat het ene stofje hier meer last van heeft dan het ander.
Een broek hoe duur dan ook slijt ook, mijn Eurostar broeken hebben dit ook, vooral de thermostof, verder heb ik deze broeken al jaren en zijn ze nog steeds niet stuk en worden ze intensief gebruikt, maar wel pluisjes tussen de benen Knipoog
Ik zou me er vooralsnog geen zorgen om maken, als de stof zo dun word dat je erdoor heen kunt kijken moet j gaan opletten Haha!

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:10

Als het een ribbroek is is dat logisch. Daar komen wel vaker van die pluisjes op vooral op de plekken waar je broek tegen het zadel komt.

Mienky_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:04

Geen problemen mee gehad.
goede kwaliteit....

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:06

Mijn broek heeft ook pluisjes, ook Eurostar. Toch gaat hij al zo'n (ff denken en tellen) 9 jaar mee OK dan!

Verona11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:18

Ja, dat heb ik ook met mijn Eurostar Klara. Gelijk na een paar keer rijden al. De stof is verder niet dun en het wordt ook niet veel erger. Ik vind het verder een hele fijne broek.