Ik heb laatst gehoord, dat als ik het leuk vind en mag van mijn ouders wedstrijden mag gaan rijden met mijn huurpony
in januari. Nu ben ik echt nog een groentje met alles, zo ook met wedstrijden rijden dus!
Nu heb ik de site van het KNHSvoor mij maar hier snap ik stiekem nog bar weinig van.
Ik vraag me dus af, hoeveel kost zo'n startkaart en wat zijn alle andere kosten die er bij horen? Zo weet ik dat ik mijn pony
elk jaar moet meten (hij is onder de 8 jaar) en weet ik dat je voor (bijna) elke wedstrijd nog moet betalen, toch?
Ik ben welin het bezit van een trailer/vrachtwagen, lezer en natuurlijk pony, maar daar houdt het ook mee op..
Sobieso moet ik dus nog een pakkie aanschaffen, witte shabrak, witte beenbeschermers en mijn startkaart. Maar horen er dus
ook nog meer kosten bij? Want je moet volgens mij ook nog lid worden van het KHNS als ik het goed begreep? Of is dat mijn
startkaart?
Ook zou ik waarschijnlijk nog bij de ponyclub gaan dus die kosten komen er ook nog bij.Zoals jullie nu gelezen hebben, ben ik dus echt nog een groentje en snap ik ook niet zo heel veel van de website van de KNHS.
Morgen ga ik nog eens praten met de eigenaar van mijn huurpony, die hier alles vanaf weet maar ik vind het ook wel fijn om
wat dingentjes al te weten..

Alvast hastikke bedankt en misschien is er iemand zo aardig om mij een stukje verder te helpen?