Sinds 2/3 weken staat mn verzorgpony is Wassenaar. De omgeving is er echt onwijs mooi en ik vind het zonde om er in de bak te gaan rijden.
Gister ben ik naar het strand toe geweest. ( weet niet of het wassenaarse slag of meijendel was
)Ben over het Laarzenpad gegaan voor de mensen die het daar kennen.
Maar tegen mij was gezegt door de staleigenaar van ja het strand en dan een uitleg over waar het was is altijd geopent voor paarden. En tegen de eigenaar van Chicca had onderweg ook een vrouw gezegt dat dát strand geopend was voor paarden.
Nou ik dacht van mooi daar gaan we dan vandaag is heen!
Heerlijk gereden op het strand en was ook niet het enigste paard op het strand in totaal waren we met zn vieren. Niet in een groepje hoor maar geen ieder voor zich.
Dus toen dacht ik helemaal van het zal wel mogen dus. Op de terugweg naar het ruiterpad toe kwam er zo'n politie/strandwacht auto naar ons toe. En die vertelde dat het op het strand verboden is voor paarden. Ik had mn verhaal uitgelegt en toen zeiden ze dat ik het strand moest verlaten met een waarschuwing. Dus ik dacht van ja okee als het gesloten is ga ik het strand weer af.
Maar nu is mijn vraag is er een strand wat wel geopend is voor paarden of moet ik dan echt na 19.00 uur 's avonds gaan?
Ik heb al gekeken op de FAQ die Maya heeft geopend maar op die site kon ik niks vinden over openstelling voor paarden.
Wie kan mij helpen

[Edit]: Als je nog andere leuke plekjes weet of een mooi rondje als dat mogelijk is mag je het ook posten! Altijd leuk!