Choreografie voor Kür op muziek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Snipsnap

Choreografie voor Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 20:18

Ik heb nu zo'n anderhalf jaar mijn kür, deze heb ik door iemand laten maken!
Heb er ook veel prijzen mee gewonnen, maar krijg altijd als commentaar dat mijn moeilijkheidsgraat te laag is.
En ook heb ik 2 x dezelfde lijn erin zitten (uitgestrekte draf)
Nou wou ik dit graag veranderen, nu heb ik aankomende vrijdag oefenavond voor kür op muziek met een jury (nationaal)
erbij die commentaar geeft.
Nu lijkt me dit erg leuk om te doen, omdat je normaal op wedstrijd nooit echt goed advies krijgt over je kür.
Ik wil dus snel mijn kür laten aanpassen (choreografie) nu wil ik wel gewoon de muziek houden maar dus gewoon
de moeilijkheidgraat hoger hebben. Weten jullie toevallig nog leuke lijnen die ik kan rijden?
Ik rij Z2 dressuur bij de paarden! Ik moet dus zelf een nieuwe choreografie verzinnen en daar word de muziek op aangepast!
Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt voor jullie reactie!!
Laatst bijgewerkt door Snipsnap op 24-08-08 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

MamaMiesje

Re: Geografie voor Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:21

Je kunt je titel niet meer veranderen nu, maar het is choreografie en niet geografie Knipoog

Snipsnap

Re: Choreografie voor Kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 20:26

Heb het aangepast Tong uitsteken Blond

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:56

Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 12:44

Voor we je kunnen helpen, is het wel handig als we weten hoe het er nu uitziet.

Ik wil ev wel een kijkje nemen, liefst via de mail. Heb zelf ook al meerdere kuren geschreven voor alle niveau's

Dickie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 12:45

Ik heb zojuist ook een kür besteld en daar kun je je choreografie laten aanpassen.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 14:40

Vorig jaar hebben ze via filmloop een keer mijn kür opgenomen en die heb ik thuis ook op de pc staan, nu had ik al meerdere malen geprobeerd deze op internet te zetten maar dit lukte mij helaas niet! Weten jullie miss een internet site waar ik deze kan uploaden? Heb het al bij youtube geprobeerd en ook bij wat andere.
Ik wil mijn muziek gewoon laten aanpassen door de gene die mijn kür ook heeft gemaakt maar moet gewoon zelf een andere choreografie maken, zij wil dit ook wel voor mij doen maar daar betaal je natuurlijk ook genoeg voor en omdat ik de muziek ook al laat aanpassen gaat dit natuurlijk wel veel kosten! Ik kan zelf wel een proef in elkaar zetten maar niet zo dat het er ook goed uitziet Tong uitsteken en dat het voor het oog van de jury ook wat lijkt Knipoog

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:46

Aangezien ik de oefeningen verder in het Z2 niet weet (ik men namelijk Clown ) heb ik alleen de tip voor je om even een dressuurbaan uit te tekenen op papier.. Schrijf alle letters erop, dus ook D-X-G etc. En ga dan een beetje creatieve lijnen bedenken..
Gebruik lettercombinaties die normaal niet voorkomen, en probeer met trainingen eens een paar oefeningen achter elkaar te zetten..

Even een voorbeeldje: K-G uitstrekken, dan G-M (dacht ik Verward) halvevolte halve baan, en vandaar uit bijvoorbeeld travers.

Ik heb werkelijk geen idee of dit Z2 niveau is, maar goed ik wens je in ieder geval succes! Haha!

Eva_Maria

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 15:15

hey,
we hebben mijn kur een keer zelf gemaakt.
Kostte veel tijd maar hij was perfect!
En kostte niets:P
Kur op muziek van pirates of the carribean echt super!
Mijn paard vond de muziek helemaal geweldig, begon er echt op te dansen:)

groetjes eef

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 11:38

Iemand anders nog leuke lijnen in gedachten?