Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Leren laarzen starten nu eenmaal met prijskaartje dat niet met rubber te vergelijken is, maar je kunt het toch zo gek maken als je zelf wil.. 
(Raamsdonksveer/Geertruidenberg) jury schreef:lipica zou ik dus met smalle kuiten niet nemen omdat zij de aansluiting voet - schacht niet zo mooi smal kunnen maken als bv petri. Een kennis met hele smalle kuiten heeft ze een klein jaar geleden laten maken maar was niet tevreden en heeft ze niet afgenomen.
Prijstechnisch is het natuurlijk wel interessant.
)
super mooi en superrecht! draaakje schreef:ik ben ook best bereid wat uit te geven, maar eigenlijk is 150 euro toch echt wel mijn maximum, ik weet niet of ik nu iets onmogelijk wil, ik denk dat ik anders maar eens naar een goede ruitersport zaak ga, die kunnen dan vast ook kijken of het echt goed past. maar misschien weten jullie bepaalde merken die heel degelijk zijn.
Djilan schreef:Als je leren laarzen wilt (en echt geen jophurs met chaps) en je hebt smallere kuiten dan 35cm kun je de Cavallo Junior proberen. Ik heb met mijn schoenmaat 39/40, kuitmaat 33/34 en hoogte 49/50cm daar de laars in gevonden
Kosten wel 189 tot 219 euro (afhankelijk waar je ze koopt), maar ben er blij mee